Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Advertising de miliarde: Castigurile din reclamele social media vor creste cu 50% in 2012
Tags: social media, castiguri 2012, investitii, reclame social media, facebook
Anul 2012 se anunta a fi foarte bun pentru companiile de social media. Castigurile provenite din reclamele postate pe platformele sociale vor creste cu aproape 50%. Iar asta nu inseamna altceva decat ca si interesul companiilor pentru aceasta zona va creste.
Anul 2012 se anunta a fi foarte bun pentru companiile de social media. Castigurile provenite din reclamele postate pe platformele sociale vor creste cu aproape 50%. Iar asta nu inseamna altceva decat ca si interesul companiilor pentru aceasta zona va creste.
Aceasta suma evidentiaza o crestere inca si mai rapida decat cea din 2011, urmand ca in 2013 si 2014, castigurile sa nu mai urce atat de spectaculos. Potrivit estimarilor, pana in 2014, aproape 12 miliarde de dolari vor fi investiti in publicitatea de pe retelele sociale din intreaga lume.

Aproape jumatate din suma ce va fi cheltuita anul acesta va veni de pe piata din Statele Unite. Publicitarii americani par pregatiti sa investeasca 3,63 miliarde de dolari pe reclamele de pe retelele sociale, inregistrandu-se astfel o crestere semnificativa, de la cele 2.54 miliarde de dolari dati in 2011.
Cea mai consistenta felie din tortul investitiilor in promovarea prin social media ii va reveni retelei Facebook, care, cu cele 71 procente, va profita cel mai mult de pe urma acestor cresteri. Twitter si LinkedIn, in schimb, vor atrage doar 6 si respectiv 4 procente din investitii.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Facebook vs. Google+: Prin ce se deosebesc utilizatorii lor?
Ce job poti avea in domeniul social media
Mare e puterea Facebook-ului, mare-mare
Employer Brand: pentru prima data in Romania
Ultimele articole
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci
Strategii eficiente pentru promovarea organica
Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza interactiunea cu brandurile si propagarea reclamelor