Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brandurile online-ului romanesc
Tags: branduri, online, online romanesc, cele mai populare branduri, evensys
Pe masura ce creste si se dezvolta, online-ul romanesc creeaza tot mai multe oportunitati pentru branduri, contribuind din plin la cresterea notorietatii lor. Dar care sunt cele care se bucura de cea mai mare vizibilitate online?
Pe masura ce creste si se dezvolta, online-ul romanesc creeaza tot mai multe oportunitati pentru branduri, contribuind din plin la cresterea notorietatii lor. Dar care sunt cele care se bucura de cea mai mare vizibilitate online?
Tot acestea sunt considerate si cele mai de incredere branduri romanesti, iar ca prezenta pe internet primele pozitii sunt ocupate de Dacia, Borsec si eMag,.
Studiul a vizat patru industrii majore, respectiv auto, finante-banci, produse de ingrijire personala si telecom. Luand in considerare aceste patru domenii principale, topul prezentei online arata astfel:
Finante-Banci: ING, BCR si BRD
Ingrijire personala: Avon, Oriflame si Gillete
Telecom: Vodafone,Orange si Cosmote
Auto: Mercedez Benz, BMW si Dacia
In privinta a ceea ce se intelege prin prezenta unui brand online, respondentii au declarat importante datele oferite despre produse sau servicii si imaginea brandului online, precum si comunicarea cu clientii.
"Online Leading Brands este singurul studiu oferit public care evalueaza prezenta online a brandurilor, ale carui rezultate sunt de interes atat pentru marketeri cat si pentru companii. Se fac din ce in ce mai multe campanii in online, tocmai pentru ca brandul sa capete notorietate, si e important sa stim cum se vad acestea din perpectiva consumatorilor", spune Cristian Manafu, managing partner, Evensys.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.