Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cafeaua in online-ul romanesc: Doncafe-cea mai in voga marca, Starbucks-cea mai in voga cafenea
Tags: cafea, studiu, zelist monitor, strabucks, doncafe, online romanesc
Ne trezeste in fiecare dimineata si ne mai insoteste uneori de-a lungul zilei, atunci cand activitatea ne solicita inca si mai multa energie. Dar cat de mult vorbim despre cafea si care sunt brandurile care ne sunt mai pe plac? Un studiu al Zelist Monitor ofera raspunsurile.
Ne trezeste in fiecare dimineata si ne mai insoteste uneori de-a lungul zilei, atunci cand activitatea ne solicita inca si mai multa energie. Dar cat de mult vorbim despre cafea si care sunt brandurile care ne sunt mai pe plac? Un studiu al Zelist Monitor ofera raspunsurile.
IQads, citand datele raportului Zelist Monitor.
Podiumul marcilor de cafea
Doncafe, Nescafe si Jacobs sunt brandurile care se claseaza pe primele trei locuri din punct de vedere al mentiunilor in social media din Romania. Astfel, Doncafe are un share of voice de 30.37% (2.985 de mentiuni si viewership estimat de 15.524), urmat de brandul Nescafe cu 26.78% din totalul aparitiilor (2.058 de mentiuni si viewership estimat de 8.836). Pe cel de-al treilea loc se claseaza Jacobs cu un share of voice de 17.27% (1.327 de mentiuni si un viewership estimat de 2.560 de impresii). In afara podiumului se situeaza – in ordine descrescatoare – Lavazza, Illy, Nespresso, Tchibo, Julius Meinl, Amigo.
Studiul releva si faptul ca marcile din gama medium (Doncafe, Nescafe, Tchibo si Amigo) sunt cel mai des mentionate pe Facebook, in timp ce marcile de cafea premium (Lavazza, Illy, Julius Meinl) au cele mai multe aparitii pe Twitter si in presa online. De asemenea, 78% dintre persoanele care poarta discutii despre cafea in social media sunt de gen masculin, in timp ce numai 22% apartin genului feminin.
Publicul cu varste cuprinse intre 30 si 34 de ani prefera Doncafe, Nescafe, Jacobs, Nespresso, Amigo, 67% dintre emitenti mentionand aceste marci in mediul online. In acelasi timp, publicul foarte tanar, cu varste cuprinse intre 19 si 24 de ani, vorbeste mai mult despre marcile premium Lavazza, Illy si Julius Meinl.
Bucurestenii sunt cei mai interesati de cafea, acestia mentionand cel mai des marcile de cafea in cadrul platformelor de socializare si in cadrul presei online din Romania.
Podiumul cafenelelor
De departe, cea mai vizibila cafenea din mediul online romanesc este Starbucks cu unshare of voice de 48.78% (5.814 mentiuni si viewership estimat de 7.416). Urmatoarele doua locuri din clasament sunt ocupate de Hard Rock Cafe cu 38,51% share of voice (4.590 de mentiuni si viewership estimat de 7.767) si Cafepedia cu un share of voice de 10,53% (1.255 de mentiuni si viewership estimat de 1.399). In clasament mai sunt incluse Gloria Jean’s si McCafe.
Starbucks este cel mai des mentionat pe Twitter, in timp ce despre cafenelele Hard Rock Cafe si Cafepedia se discuta cel mai mult in presa online.
Dintre persoanele care poarta discutii legate de cafenele in social media din Romania, barbatii reprezinta un procent de 54% in timp ce femeile reprezinta 46%. Persoanele cele mai interesate de cafenele au varstele cuprinse intre 19 si 24 de ani, iar 80% dintre discutiile despre cafenele sunt purtate de bucuresteni.
Analizand vizibilitatea brandurilor de cafea si a cafenelelor in mediul online romanesc, s-a constatat ca Doncafe este pe primul loc din punct de vedere al mentiunilor in retelele sociale romanesti, in vreme ce Starbucks este cea mai vizibila cafenea din mediul online, noteaza Podiumul marcilor de cafea
Doncafe, Nescafe si Jacobs sunt brandurile care se claseaza pe primele trei locuri din punct de vedere al mentiunilor in social media din Romania. Astfel, Doncafe are un share of voice de 30.37% (2.985 de mentiuni si viewership estimat de 15.524), urmat de brandul Nescafe cu 26.78% din totalul aparitiilor (2.058 de mentiuni si viewership estimat de 8.836). Pe cel de-al treilea loc se claseaza Jacobs cu un share of voice de 17.27% (1.327 de mentiuni si un viewership estimat de 2.560 de impresii). In afara podiumului se situeaza – in ordine descrescatoare – Lavazza, Illy, Nespresso, Tchibo, Julius Meinl, Amigo.
Studiul releva si faptul ca marcile din gama medium (Doncafe, Nescafe, Tchibo si Amigo) sunt cel mai des mentionate pe Facebook, in timp ce marcile de cafea premium (Lavazza, Illy, Julius Meinl) au cele mai multe aparitii pe Twitter si in presa online. De asemenea, 78% dintre persoanele care poarta discutii despre cafea in social media sunt de gen masculin, in timp ce numai 22% apartin genului feminin.
Publicul cu varste cuprinse intre 30 si 34 de ani prefera Doncafe, Nescafe, Jacobs, Nespresso, Amigo, 67% dintre emitenti mentionand aceste marci in mediul online. In acelasi timp, publicul foarte tanar, cu varste cuprinse intre 19 si 24 de ani, vorbeste mai mult despre marcile premium Lavazza, Illy si Julius Meinl.
Bucurestenii sunt cei mai interesati de cafea, acestia mentionand cel mai des marcile de cafea in cadrul platformelor de socializare si in cadrul presei online din Romania.
Podiumul cafenelelor
De departe, cea mai vizibila cafenea din mediul online romanesc este Starbucks cu unshare of voice de 48.78% (5.814 mentiuni si viewership estimat de 7.416). Urmatoarele doua locuri din clasament sunt ocupate de Hard Rock Cafe cu 38,51% share of voice (4.590 de mentiuni si viewership estimat de 7.767) si Cafepedia cu un share of voice de 10,53% (1.255 de mentiuni si viewership estimat de 1.399). In clasament mai sunt incluse Gloria Jean’s si McCafe.
Starbucks este cel mai des mentionat pe Twitter, in timp ce despre cafenelele Hard Rock Cafe si Cafepedia se discuta cel mai mult in presa online.
Dintre persoanele care poarta discutii legate de cafenele in social media din Romania, barbatii reprezinta un procent de 54% in timp ce femeile reprezinta 46%. Persoanele cele mai interesate de cafenele au varstele cuprinse intre 19 si 24 de ani, iar 80% dintre discutiile despre cafenele sunt purtate de bucuresteni.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.