Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cel mai iubit dintre branduri
Tags: samsung, brand indragit, studiu, consumermetrix, strategy analytics
Pentru a ajunge in top, ca brand, sa iti trebuie notorietate, favorabilitate si... dragoste, multa dragoste, de propriile produse si mai ales de consumatori. Si cum afectiunea induce reciprocitate, aceasta se transfera, se multiplica, se intoarce inmiita.
Pentru a ajunge in top, ca brand, sa iti trebuie notorietate, favorabilitate si... dragoste, multa dragoste, de propriile produse si mai ales de consumatori. Si cum afectiunea induce reciprocitate, aceasta se transfera, se multiplica, se intoarce inmiita.
In cadrul sondajului realizat in randul a peste 6.000 de consumatori din Statele Unite ale Americii si Europa, Samsung conduce detasat, cu 41% din preferintele utilizatorilor, urmat de Sony (29%), HP (20%) si Apple (19%).
Cele mai slabe rezultate in privinta apartenentei consumatorilor la marca au fost inregistrate de Lenovo (-37%), RIM (Blackberry) (-28%) si Sanyo (-26%).
Respondentii au fost rugati sa mentioneze ce brand ar alege, dintr-un numar de 20 la nivel global, daca ar trebui sa achizitioneze produse precum computere, smartphone-uri si televizoare.
Studiul a identificat diferente majore de ordin regional si demografic. Apple ocupa locul trei in clasamentul celor mai preferate branduri din Italia, dar coboara tocmai pe opt in Germania. Popularitatea Apple se diminueaza in functie de varsta: Apple este al doilea cel mai popular brand in randul tinerilor cu varsta de maxim 20 de ani si al zecelea brand preferat al celor cu varsta peste 65 de ani.
"Samsung a realizat un pas remarcabil de la statutul unui brand anonim la cel de lider mondial in mai putin de 15 ani. Fata de competitorii sai, popularitatea Samsung demonstreaza o consistenta excelenta in contextul unor elemente importante - geografie, varsta si venituri, fapt ce sugereaza ca Samsung abordeaza o strategie de marketing echilibrata", spune David Mercer, analist si autor al raportului citat.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.