Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai eficiente branduri si agentii de publicitate din lume: Effie Effectiveness Index 2012
Tags: effie effectiveness index, eficienta campanii, branduri eficiente, mcdonald's, index eficienta
Desi am putea spune ca este o forma de arta intrucat se slujeste de creativitate pentru a exista, publicitatea nu insemna mare lucru in lipsa eficientei. O campanie de promovare care nu-si atinge obiectivele, fie ea oricat de frumoasa si inedita, reprezinta un esec. Si pentru ca acest atribut este poate chiar mai important decat creativitatea insasi, publicitatea internationala dispune de propriul index al eficientei.
Desi am putea spune ca este o forma de arta intrucat se slujeste de creativitate pentru a exista, publicitatea nu insemna mare lucru in lipsa eficientei. O campanie de promovare care nu-si atinge obiectivele, fie ea oricat de frumoasa si inedita, reprezinta un esec. Si pentru ca acest atribut este poate chiar mai important decat creativitatea insasi, publicitatea internationala dispune de propriul index al eficientei.
Anul acesta, dupa ce s-au analizat castigatorii si finalistii tuturor celor 39 de competitii Effie la nivel local, s-a stabilit ca Unilver este cel mai eficient client, McDonald’s cel mai eficient brand, iar WPP Group cel mai eficient holding.
Iata care este topul celor 5 agentii de publicitate, branduri, companii, retele, grupuri la nivel global potrivit Effie Effectiveness Index 2012:
- Cei mai eficienti clienti: Unilver, Procter & Gamble, Nestle, McDonald’s si PepsiCo.
- Cele mai eficiente branduri: McDonald’s, IBM, Coca-Cola, Axe si Pepsi.
- Cele mai eficiente holdinguri: WPP Group, Omnicom, Interpublic (IPG), Publicis Groupe si Havas Advertising.
- Cele mai eficiente retele de agentii: Ogilvy & Mather, BBDO Worldwide, DDB Worldwide, Leo Burnett Worldwide, McCann Worldgroup.
- Cele mai eficiente agentii care fac parte din retele: Ogilvy & Mather Mumbai, Sancho BBDO Bogota, la egalitate cu Lowe-SSP3 Bogota si Ogilvy & Mather New York, urmate de Colenso BBDO Auckland.
- Cele mai eficiente agentii independente: McKinney Durham, Bruketa&Zinic OM Zagreb, urmate la egalitate de Wieden+Kennedy Portland, Jung von Matt Hamburg si ACG Advertising Agency Budapesta.
La nivelul european, Unilever este cel mai eficient advertiser, McDonald’s cel mai eficient brand, iar WPP Group cel mai eficient holding. De asemenea, cele mai eficiente agentii parte dintr-o retea sunt, la egalitate, Ogilvy & Mather Ucraina si Adler, Chomsky & Warshavsky Grey, iar cea mai eficienta agentie independentă este Bruketa&Zinic OM din Zagreb.
In 2011, cel mai eficient client a fost Procter & Gamble, cel mai eficient brand - McDonald’s, cel mai eficient holding – Omnicom; cea mai eficienta retea de agentii - BBDO Worldwide, iar cea mai eficienta agentie de publicitate independenta a fost Wieden+Kennedy Portland.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.