Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cine si cat investeste in publicitatea online din Romania
Tags: publicitate, publicitate online, investitii publicitate, brat
8,5 milioane de euro. Aceasta este suma alocata de catre companii pentru publicitatea online in luna septembrie 2011 si face referire la reclamele de tip display, publicitate standard si bartere, fara sa includa auto promovarea sau promovarea in cross a site-urilor.
8,5 milioane de euro. Aceasta este suma alocata de catre companii pentru publicitatea online in luna septembrie 2011 si face referire la reclamele de tip display, publicitate standard si bartere, fara sa includa auto promovarea sau promovarea in cross a site-urilor.
Conform studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitatea Online (MIPO) realizat de BRAT si citat de iaa.ro, cea mai mare parte din aceasta suma a fost cheltuita pentru reclame dedicate automobilelor (12%), urmate de cele pentru magazine si distribuitori de electrocasnice (11%), servicii de comunicatii (10%), serviciile bancare (6%) si site-urile web afiliate unor serviicii online (6%).
Apoi, la capitolul investitori, companiile care au cheltuit cele mai mari sume de bani pentru publicitatea online sunt in ordine: Altex, Orange, Procter&Gamble, Visa, Domo si Ford Romania. De asemenea, primele 10 marci care au beneficiat de cele mai importante investitii sunt: Altex, Orange, Visa, Domo, Ford, Koyos, Fundeal.ro, Renault, Proiectul Rosia Montana si BDT Motors.
Website-urile care au depasit o jumatate de milion de ruro (ratecard) din publicitate sunt libertatea.ro, realitatea.net si cancan.ro. Acestea sunt urmate de: adevarul.ro, gsp.ro, hi5.com, evz.ro, antena3.ro, sport.ro si click.ro.
Pentru luna septembrie 2011, BRAT a monitorizat un numar de peste 1.000 de site-uri, reprezentative pentru mediul online din Romania. Din acestea, un numar de 250 de site-uri beneficiaza de rezultate de trafic si audienta masurate prin intermediul SATI. Site-urile ce beneficiaza si de rezultate SATI au atras in luna septembrie 92,5% din totalul investitiilor in domeniul online.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.