Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cine sunt fruntasii in materie de comunicare social media
Tags: studiu social media, comunicare social media, studiu grayling, studiu pulse
Tehnologie, media si telecomunicatii. Acestea sunt domeniile in care se utilizeaza cel mai mult social media, arata datele celui de-al doilea studiu global PULSE realizat de Grayling. In plus, 83% dintre companiile din aceste trei domenii au o strategie specifica, in vreme ce doar 60% dintre companiile din sectoarele transport, auto si logistica si 68% din retail si consumer au o strategie de social media.
Tehnologie, media si telecomunicatii. Acestea sunt domeniile in care se utilizeaza cel mai mult social media, arata datele celui de-al doilea studiu global PULSE realizat de Grayling. In plus, 83% dintre companiile din aceste trei domenii au o strategie specifica, in vreme ce doar 60% dintre companiile din sectoarele transport, auto si logistica si 68% din retail si consumer au o strategie de social media.
In acelasi timp, numai 23% dintre cei care ocupa functia de CEO se implica personal in promovarea companiei folosind social media – prin intermediul unui blog, folosind Twitter sau o alta platforma de comunicare - in timp ce 44% dintre acestia nu se implica deloc.
„Decalajul dintre companiile care au o strategie pe social media si cele care nu au o astfel de strategie este din ce in ce mai mare. Este uimitor faptul ca 22% dintre companiile incluse in studiu nu au nici o strategie pe social media, in timp ce la capatul opus, 71% au o strategie complet integrata, care le permite sa abordeze intr-un mod eficient reputatia companiei in acest mediu. Ce inseamna acest lucru pentru cei care nu au o astfel de strategie? Numai in timp vom putea afla ce impact va avea acest lucru asupra companiilor. Mi se pare ca isi asuma un risc imens”, spune Victor Benady, (Director Global pentru Social Media).
Printre cele mai frecvente obiective ale strategiilor de comunicare in social media se numara "cresterea reputatiei" (21,4%) si „cresterea vizibilitatii” (22,1%). "Cresterea vanzarilor” a fost mentionata ca principal obiectiv de doar 11% dintre respondenti, in timp ce 10 % dintre acestia urmaresc "imbunatatirea relatiilor cu clientii".
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.