Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cine verifica profilul companiei dumneavoastre pe social media?

Tags: social media, tineri, adulti, femei, barbati, facebook, linkedin, twitter

Social media nu mai sunt accesate doar de adolescenti si pasionatii de tehnologie. Adultii au folosit de multa vreme Facebook, LinkedIn si Twitter. Dar numarul adultilor utilizatori de Internet care pretind acum ca folosesc aceste site-uri de socializare, dar si altele similare, aproape s-a dublat fata de anul 2008, conform unui raport publicat saptamana trecuta si citat de entrprenuer.com.
Datele acestea nu-i suprind pe cei care au ales deja sa-si promoveze brand-ul pe social media, pentru a-si crea o relatie mai stransa cu proprii clienti. Dar cei care au au fost in dubiu pana acum privind utilizarea social media sau care au folosit astfel de site-uri doar ocazional pot acum sa-si regandeasca strategia. Asta mai ales in cazul in care aveti un plan de comunicare vechi de doi ani: scoateti-l din sertar, stergeti-l de praf si aduceti-l la zi.
 
Va oferim mai jos cateva date demografice care trebuie luate in considerare: 
 
Din ce in ce mai multi adulti folosesc site-urile de socializare. Un surprinzator procent de 65% dintre adultii care stau online verifica in mod regulat Facebook, LinkedIn, Twitter si alte site-uri de socializare, conform Pew Internet & American Life Project. Cifra aceasta este in crestere fata de anul trecut (61%).
 
Din ce in ce mai multi adulti folosesc aceste site-uri zilnic. 43% dintre adultii care petrec timp online spun ca acceseaza zilnic site-urile de socializare, in crestere fata de cele 38 de procente de acum un an si cele 13 procente din 2008. Doar e-mail-ul (61%) si motoarele de cautare (59 %) sunt folosite mai frecvent decat Facebook, LinkedIn si Twitter.
 
Adultii mai in varsta folosesc social media in numar mai mare. Conform cercetarii Pew, 51% dintre adultii cu varste intre 50 si 64 de ani si 33% dintre cei de peste 65 de ani folosesc acum site-urile de social media. Utilizarea site-urilor de socializare de catre persoanele de peste 65 de ani a crescut cu peste 150 de procente din aprilie 2009. Iar procentul celor intre 50 si 64 de ani s-a dublat.
 
Femeile folosesc social media mai mult decat barbatii. In top sunt femeile intre 18 si 29 de ani. Sapte din 10 femei folosesc relationarea prin site-uri de socializare, comparat cu sase din 10 barbati pe care-i gasim online. Mai mult, 48% dintre femei sunt utilizatori zilnici fata de 38% de barbati.
 
Sexul si varsta sunt cei mai importanti factori de clasificare demografica a utilizatorilor de social media. Si asta pentru ca alte statistici, de genul rasa, venit pe cap de familie sau nivel de educatie nu duc la diferentieri semnificative.
 
Adultii mai in varsta constituie segmentul de utilizatori cu cea mai rapida crestere. Cei cu varste peste 50 de ani folosesc social media intr-o frenezie fara precedent. Daca planul dumneavoastra de marketing nu are in vedere aceste schimbari, atunci trebuie sa-l schimbati.

 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016