Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Clasamentul tandretii de la Milka: Cum stau romanii la acest capitol

Tags: milka, clasamentul tandretii, milka tandrete, indrazneste sa fii tandru

Ati vazut probabil noul clip publicitar al Milka, "Idrazneste sa fii tandru". Lasand la o parte accentul fantezist al acestuia, reclama are un fundament cat se poate de real, ba chiar stiintific: suntem prea stresati pentru a fi tandri.
Acesta este de fapt rezultatul unui studiu privind starea de tandrete a europenilor realizat la cererea Kraft Foods, compania care detine brandul Milka. Potrivit Raportului Milka privind Tandretea (Milka Tenderness Report), cel putin 2 din 5 europeni considera ca sunt prea stresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii si familia. In general, ei isi manifesta acest sentiment mai degraba fata de prieteni (54%) decat fata de familie (30%).
Cum stau romanii la acest capitol? Nici prea rau, dar nici chiar bine. Studiul arata ca 43% dintre romani se considera prea stresati pentru a da dovada de tandrete fata de cei apropiati. De asemenea, unul din trei romani (32%) se considera a fi o persoana tandra, iar unul din cinci conationali crede ca, de cele mai multe ori, tandretea nu se potriveste si, de aceea, nu indrazneste sa o manifeste intre prieteni si in familie.
Spre deosebire de noi, maghiarii se considera cel mai tandru popor, 58% din populatie crede ca se comporta tandru de mai multe ori pe parcursul unei zile, iar cehii se considera cel mai putin tandri, doar 28% din populatie admite ca se manifesta tandru in fiecare zi.
Ungaria este urmata de Turcia si Portugalia in randul popoarelor celor mai tandre, iar Franta, Olanda si Cehia se afla in partea de jos a clasamentului, pe ultimele trei locuri. Romania se situeaza pe locul zece in clasament.
"Pentru Milka, tandretea este esenta a tot ceea ce facem. (...) Dorim sa scoatem la lumina latura emotionala a vietii pentru ca oamenii sa ignore stresul si presiunile cotidiene, sa isi activeze emotiile si sa impartaseasca cat mai multe momente de tandrete cu prietenii si familia", spune Cristina Pindaru, Brand Manager Milka.
Raportul Milka privind Tandretea este primul studiu care evalueaza comportamentul de tandrete in 17 tari europene (inclusiv Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia si Ucraina), fiind derulat pe 8300 de respondenti.
Studiul fost special realizat pentru a sustine campania Milka, "Indrazneste sa fii tandru", si reprezinta doar o parte din campania integrata de marketing ce a fost lansata in Romania, incepand cu luna august 2011.

Iata cateva dintre mesajele campaniei:






 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016