Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Clientii via social media sunt mai putin profitabili decat cei din cautare

Tags: marketing, e-mail marketing, lifetime value, cpc, clienti, google

Daca ai o afacere tip e-commerce, trebuie sa stii ca modul in care clientul ajunge la site-ul tau conteaza, caci determina durata perioadei de timp pe care ti-o aloca, relateaza smallbiztrends.com.
Un studiu recent efectuat de Custora, o platforma de analiza predictiva pentru e-commerce marketing, spune ca cei care iti gasesc site-ul via motoare de cautare iti confera cea mai mare lifetime value, adica stau mai mult in magazinul online decat vizitatorii care fac o singura achizitei si nu se mai intorc.
 
CPC (Cost per Click)-urile si email-ul sunt, de asemenea, eficiente in atragerea clientilor la un nivel peste media lifetime value catre afacerea ta de e-commerce. 
 
Clientii care ajung pe site prin reclamele CPC reprezinta 37% peste media lifetime value pentru site-ul tau. Iar e-mail marketingul atrage clienti care sunt 12% peste media lifetimevalue pentru afacerea ta de e-commmerce.
 
Social media este in urma
 
Care este locul social media in ierarhie pe baza studiului Custora? Nu este unul foarte important, caci clientii care vin din aceste site-uri reprezinta o lifetime value scazuta pentru e-commerce.
 
De fapt, vizitatorii online reprezinta doar 1% deasupra mediei lifetime value. Vestile rele continua, cacu lifteime value a clientilor achizitionati via Twitter este cu 23% sub medie.
 
Concluzii
 
Asta inseamna ca social media marketing nu are nicio valoare pentru o afacere de tip e-commerce? Nicidecum. Doar ca marketingul pentru oamenii de pe social media este doar la gura palniei de conversiei, in timp ce cautarea si clientii PPC sunt la celalat capat, cu portofelul in mana.
 
Folosind instrumentele de analytics ale Google, Custora a aplicat studiul analizand activitatea a 85 de retaileri si au monitorizat 72 de milioane de clienti care au facut achizitii online.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016