Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Comportamentul online al femeilor din Romania
Tags: marketing, studii de piata, comportament online, coportament online al femeilor
Femeile folosesc, in medie, 20.000 de cuvinte pe zi, in timp ce un barbat doar 7.000. Rezulta de aici ca femeile comunica mai mult decat barbatii si o faca intr-un mod diferit de acestia, atat in offline, cat si in offline, conform datelor furnizate de Barometrul Digital Exact Cercetare si Consultanta, citat de smark.ro.
Femeile folosesc, in medie, 20.000 de cuvinte pe zi, in timp ce un barbat doar 7.000. Rezulta de aici ca femeile comunica mai mult decat barbatii si o faca intr-un mod diferit de acestia, atat in offline, cat si in offline, conform datelor furnizate de Barometrul Digital Exact Cercetare si Consultanta, citat de smark.ro.
In mediul urban, in Romania, sunt 2.440.000 de femei utilizatoare de inetrnet, cu varste intre 15 si 49 de ani. Dintre acestea, 1.630.000 fac achizitii online.
Aproape toare au cont de Facebook (92%), numarul lor crescand cu 6% fata de 2011.
83% dintre femeile din grupul precizat mai sus intra zilnic pe Facebool (cu 22% mai mult fata de 2011).
45% utilizeaza smartphone-urile pentru a naviga pe internet in fiecare zi.
O treime dintre ele detin un cont de LinkedIn, 10% mai mult in comparatie cu 2011, iar 40% dintre aceste femei utilizeaza si alte retele sociale in fiecare saptamana.
48% cauta clipuri sau filme in fiecare zi si 34% folosesc site-urile de stiri zilnic. 79% folosesc contul de e-mail zilnic si 49% folosesc SMS-urile zilnic.
Femeile sunt mai interesate decat barbatii sa gaseasca prieteni vechi pe Faceook, locul unde vor sa si mentina legatura cu prietenii.
In ceea ce priveste relatia cu brandurile, procentul femeilor si al barbatilor care sunt fani ai unor pagini de brand este aproximativ egal (69% - femei si 64% - barbati), numai ca motivele lor sunt diferite. Femeile vor sa afle informatii despre brand, sa gaseasca reduceri si oferte speciale, pe cand barbatii vor sa arate ca le place un anume brand si tin sa faca partea dintr-o anume comunitate.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.