Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Concursurile si cupoanele de reduceri ajuta la cresterea engagement-ului pe Facebook
Tags: facebook, engagement, rata de raspuns, campanii pe facebook, cupoane de reduceri, concursuri, fani
Aveti o pagina de brand pe Facebook si doriti sa cresteti numarul de fani si devotamentul acestora fata de brand? Atunci ar trebui sa va ganditi serios sa le oferiti fanilor cupoane de reduceri, sa organizati concursuri cu premii si sa ii provocati sa raspunda la intrebari. Asa reiese dintr-un studiu recent realizat de Wildfire Interactive.
Aveti o pagina de brand pe Facebook si doriti sa cresteti numarul de fani si devotamentul acestora fata de brand? Atunci ar trebui sa va ganditi serios sa le oferiti fanilor cupoane de reduceri, sa organizati concursuri cu premii si sa ii provocati sa raspunda la intrebari. Asa reiese dintr-un studiu recent realizat de Wildfire Interactive.
Rezultatul a fost urmatorul: campaniile cele mai distribuite nu au fost si cele care au primit cele mai bune rate de raspuns. Campaniile cu cei mai multi participanti au fost cele care ofereau cupoane de reduceri, premii si cele sub forma de concursuri. Insa cele mai "share-uite" campanii au fost cele prin care fanii erau rugati sa aleaga un element preferat (produse, fotografii, etc.), concursurile cu intrebari de trivia/quiz si concursurile cu premii.
Care sunt beneficiile acestor campanii? In primul rand, acestea ajuta brandul respectiv sa atraga multi fani noi. Atunci cand un utilizator vede ca un prieten de-al sau a raspuns la un concurs de tip quiz, exista o probabilitate de 15% ca acesta sa acceseze el insusi quiz-ul respectiv. Iar in cazul concursurilor in care utilizatorii sunt rugati sa aleaga un produs preferat, aceasta probabilitatea creste la 27%.
Brandurile sunt indemnate asadar sa isi "ademeneasca" fanii cu oferte personalizate si originale si sa le trezeasca interesul prin intermediul concursurilor si intrebarilor. Astfel, brandul respectiv va afla ce anume isi doreste consumatorul, iar fanii vor beneficia de reduceri si premii. Rezultatul? Cresterea engagement-ului.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.