Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum influenteaza Pinterest marketingul online
Tags: social media, marketing online, pinterest
Nou-venitul Pinterest este pe cale sa revolutioneze marketingul online si canalele social media. De ce? Pentru ca site-ul lansat in 2010 a reusit sa stranga in aproximativ 6 luni 10 milioane de vizitatori noi, dar si pentru ca aproximativ 82% din utilizatorii activi de pe Pinterest sunt femei, conform Google Ad Planner.
Nou-venitul Pinterest este pe cale sa revolutioneze marketingul online si canalele social media. De ce? Pentru ca site-ul lansat in 2010 a reusit sa stranga in aproximativ 6 luni 10 milioane de vizitatori noi, dar si pentru ca aproximativ 82% din utilizatorii activi de pe Pinterest sunt femei, conform Google Ad Planner.
De ce are Pinterest un asa de mare succes in randul femeilor? In primul rand, datorita caracterului “deschis” pe care il are, permitand utilizatorilor sa adauge continutul care le place in mod deosebit, sa redistribuie imaginile preferate si sa urmareasca interesele prietenilor. Si, avand in vedere ca femeile realizeaza aproximativ 85% din toate cumparaturile online, este de inteles de ce brandurile au de castigat de pe urma Pinterest.
Pinterest este ideal pentru cei care comercializeaza bunuri si servicii, deoarece le permite sa isi promoveze produsele in mod placut, fara a deranja consumatorii. Exista doua tactici utilizate de companii pentru targetarea femeilor pe Pinterest. In primul rand, acestea expun pe Pinterest produse si servicii care sunt placute in general femeilor. De asemenea, companiile isi pot astfel promova in mod selectiv produsele pe Pinterest.
O alta tactica de marketing pe Pinterest este crearea unui mediu care favorizeaza asocieri pozitive cu compania respectiva. Pentru ca femeile sunt in general mai dispuse sa adopte noi canale de social media si de comunicare, acestea pun bazele unui trend, pe care companiile apoi il fructifica, prin personalizarea produselor si targetarea audientei feminine.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Cele mai mari provocari digitale pentru marketing-ul zilelor noastre
3 idei pentru adaugarea de continut nou pe blogul tau
5 directori generali pe care trebuie sa stai cu ochii in anul 2013
In sfarsit, a aparut aplicatia Facebook pentru bogatii faimosi
Ultimele articole
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci
Strategii eficiente pentru promovarea organica
Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza interactiunea cu brandurile si propagarea reclamelor