Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cumparatorii articolelor de lux folosesc social media pentru a se lauda cu achizitiile lor
Tags: consumatori, produse de lux, social media, facebook, sondaj
Dupa ce fac o achizitie costisitoare, majoritatea americanilor (70,8%) simt nevoia sa impartaseasca cu cineva bucuria lor si unu din trei (30,3%) apeleaza la social media pentru a-si consolida statutul de consumist de lix, conform sondaj Empathica, citat de marketingprofs.com.
Dupa ce fac o achizitie costisitoare, majoritatea americanilor (70,8%) simt nevoia sa impartaseasca cu cineva bucuria lor si unu din trei (30,3%) apeleaza la social media pentru a-si consolida statutul de consumist de lix, conform sondaj Empathica, citat de marketingprofs.com.
In randul acestor consumatori de lux care imparatsesc informatii despre ceea ce cumparara, Facebook este site-ul cel mai popular (18,2%), urmat de Twitter (5,0%), alte site-uri de socializare (4,9%) si bloguri (2,2%).
Canadienii, in schimb, sunt mai putin predispusi sa apeleze la retelele de socializare pentru a vorbi de lucrurile scumpe procurate. Chiar si asa, 21,9% o fac totusi, Facebook fiind in topul listei de site-uri accesate in acest scop (14,7%), urmat de Twitter (3,6%), alte site-uri de socializare (3,2%) si bloguri (0,4%).
Se remarca si o alta tendinta: oamenii se lauda mai mult cu reducerile pe care le descopera decat cu preturile piperate pe care le-au platit (30,4% vs. 3,5%). Majoritatea (44,7%) consumatorilor de lux prefera sa nu vorbeasca cu altii despre cat de mult platesc pentru articolele alese.
Inainte de a face o achizitie importanta, majoritatea americanilor (77,1%) si a canadienilor (66,4%) spun ca aloca destul timp cercetarii pietei. Canalele la care apeleaza sunt multiple:
• site-ul companiei: 72,0% dintre americani si 58,0% dintre canadieni;
• magazin fizic: 64,9% dintre americani si 70,6% dinter canadieni;
• recenzii online: 47,3% dintre americani si 40,2% dintre canadieni;
• site-uri de social media: 12,8% dinter americani si 11,7% dintre canadieni.
Interesant este faptul ca din ce in ce mia putini consumatori sunt motivati sa cumpere articole de lux in urma vizionarii unor reclame, fie ele afisate in media traditionale (4,8%) sau in social media (2,6%).
Infoplus: Concluziile se bazeaza pe un sondaj aplicat de Empathica, Consumer Insights Panel, in randul a 5.000 de locuitori ai Americii de Nord, intre sfarsitul anului 2011 si inceputul anului 2012.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.