Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate
Tags: customer experience, retail days, conference arena, marketing insiders, marriott bucharest,
Experienta clientului cu brandul, ca diferentiator cheie pe o piata de business tot mai aglomerata, a fost subiectul central al discutiilor in cadrul Customer Experience & Retail Days. Cea de-a 7-a editie a evenimentului organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a avut loc pe 25 si 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. in prima zi continutul prezentarilor s-a concentrat pe evolutia relatiei dintre branduri si clienti in actualul context social si economic, iar in cea de-a doua zi au avut prioritate particularitatile pietei de retail.
Experienta clientului cu brandul, ca diferentiator cheie pe o piata de business tot mai aglomerata, a fost subiectul central al discutiilor in cadrul Customer Experience & Retail Days. Cea de-a 7-a editie a evenimentului organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a avut loc pe 25 si 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. in prima zi continutul prezentarilor s-a concentrat pe evolutia relatiei dintre branduri si clienti in actualul context social si economic, iar in cea de-a doua zi au avut prioritate particularitatile pietei de retail.
Printre subiectele dezbatute s-au numarat: Social CRM, sau ce facem atunci cand clientul conduce conversatia; Emotii vs. ratiune in procesul de cumparare; Rolul empatiei in relatia cu clientii; Revolutia tehnologica si felul in care influenteaza relatia clientilor cu brandurile; Rolul parfumului ambiental in construirea identitatii de brand. Totodata, cei aproximativ 80 top & middle manageri prezenti la Customer Experience & Retail Days au redescoperit jocul si felul in care poate contribui acesta la descoperirea unor principii de business relevante.
Editia din acest an si-a propus sa aduca in atentia comunitatii de business Conference Arena abordari teoretice, structurale, integrate de 2 profesori universitari angajati in proiecte multidisciplinare internationale.
"Relatia dintre oameni este mai importanta decat orice strategie prestabilita. Emotiile create de interactiunea clientului cu brandul sunt mai valoroase decat cuvintele, tocmai de aceea persoana care comunica direct cu clientul transmite mai mult decat orice brand. Sa nu uitam ca noi toti suntem fiinte sociale, iubim sa fim intelesi, sa ni se transmita emotii pozitive. Acest lucru este valabil si in relatia cu companiile." a punctat in cadrul conferintei Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior analyst la Bitdefender.
Calin Hintea- decanul Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, prezent si el la Customer Experience & Retail Days in calitate de speaker, a vorbit despre rolul strategic al culturii organizationale si despre greseala de a avea incredere supradimensionata in proceduri. Tot el a explicat cum, fiind tentati sa privilegiem siguranta, glorificam trecutul folosind solutii vechi pentru probleme noi. Calin Hintea a invitat managerii prezenti la eveniment sa considere echipa, resursa umana a organizatiei, de o importanta strategica si, in calitate de leaderi, sa isi asume noi functii de socializare.
Speakerii Customer Experience & Retail Days care au initiat dezbateri pe tema evolutiei relatiei dintre consumatori si branduri au fost: Gabriel Vasile - Owner Content Factory RO, Ana Morodan -primul blogger de moda din Romania, Cristina Grigore - Director Executiv al Fundatiei Parinti din Romania, Adrian Popescu - Owner Smart Play, Richard Min - Manager EMEA Air Aroma, Roxana Nica - Managing Director Keysfin, Razvan Predica - Group Finance Director eMAG Group (Naspers).
Moderatorii conferintei au fost Mihai Dragnea, Founder This is Retention & Senior Manager Bitdefender si Roxana serban, Partner Manager, Supplier for a Swiss Company. Evenimentul s-a bucurat de sprijinul: Mediatel Data - Gold Partner, Alpine Adventure Romania, Saveur Fine Treats, Active Life - Supporting Partners, Air-Aroma - Scenting Partner. Parteneri media: Manager.ro, Marketingportal.ro, Jurnalul de Afaceri, Banci si Bancomate, Romania libera, Doing Business, Kompass.
Pentru mai multe detalii va rog sa contactati:
Diana Nita | MARKETING INSIDERS GROUP
E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com
Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generatia de business multidisciplinara!
CONFERINTE INTERNATIONALE | CERCETARE DE PIATA | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC
Pasiti in noua era de business cu cei mai buni experti de marketing, traineri si consultanti ai momentului sub acelasi acoperis vizionar. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu; competente ATL, BTL si TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociatia Romana a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunitati targetate de social media; mai mult de 100 de conferinte de afaceri organizate in Europa. Aflati mai multe vizitand: market-insiders.com.
Autor: Marketingportal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti
Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante
Mai multe articole despre customer experience
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.