Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Doar jumatate dintre branduri folosesc social media ca instrument de marketing
Tags: instrument de marketing, strategie social media, interactiune cu brandul, promovare brand, retele de socializare
Un nou studiu realizat de Forrester Research arata ca doar 49% dintre companii utilizeaza social media pentru promovarea brandului, ceea ce inseamna ca jumatate dintre branduri nu se obosesc sa interactioneze cu clientii prin intermediul canalelor social media.
Un nou studiu realizat de Forrester Research arata ca doar 49% dintre companii utilizeaza social media pentru promovarea brandului, ceea ce inseamna ca jumatate dintre branduri nu se obosesc sa interactioneze cu clientii prin intermediul canalelor social media.
Din acelasi studiu reiese si faptul ca 59% dintre consumatorii din mediul online sunt activi pe retelele de socializare saptamanal si ca o treime dintre acestia au devenit fani ai unui brand pe Facebook sau Twitter.
Aproape jumatate din reprezentantii de marketing ai companiilor participante la studiu au declarat ca sunt constienti de faptul ca social media ajuta la cresterea notorietatii brandului si la consolidarea acestuia, insa nu stiu exact cum sa fructifice la maxim aceasta oportunitate.
Tracy Stokes, autoarea raportului si analist in cadrul Forrester Research, sustine ca oamenii de marketing de-abia acum incep sa observe cum canalele social media pot fi integrate in planurile lor de marketing. Acestia sunt tot mai deschisi cu privire la importanta implementarii unei strategii social media, asadar ne putem astepta sa vedem mult ma multe branduri interactionand cu fanii prin intermediul retelelor de socializare.
Studiul realizat de Forrester Research a luat in calcul parerile a 99 de directori de marketing, acestia fiind intervievati in luna februarie a acestui an.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.