Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook: 14% atentie si doar 4% castig
Tags: facebook, atentie online, publicitate facebook, timp pe facebook, studiu
Petrecem mai mult timp pe Facebook decat pe orice alt site existent pe web. La fiecare 7 minute petrecute online, unul dintre ele ii este alocat celei mai mari retele de socializare. Google in schimb, primeste din atentia noastra doar un minut la fiecare 10 petrecute online, iar asta inclusiv cu YouTube. Si totusi, daca este sa privim lucrurile din perspectiva strict pecuniara, constatam ca Facebook se bucura prea mult de atentia noastra si prea putin de cea a advertiserilor.
Petrecem mai mult timp pe Facebook decat pe orice alt site existent pe web. La fiecare 7 minute petrecute online, unul dintre ele ii este alocat celei mai mari retele de socializare. Google in schimb, primeste din atentia noastra doar un minut la fiecare 10 petrecute online, iar asta inclusiv cu YouTube. Si totusi, daca este sa privim lucrurile din perspectiva strict pecuniara, constatam ca Facebook se bucura prea mult de atentia noastra si prea putin de cea a advertiserilor.
Asa se face ca anul trecut, advertiserii au cheltuit pentru promovarea pe Google 36 de miliarde dolari, 4 miliarde pentru Yahoo si doar vreo 3 miliarde pentru Facebook.
Intrucat companiile nu si-au directionat banii catre mediul digital la fel de repede precum si-a schimbat publicul atentia catre online, discrepanta dintre investitiile in promovarea pe Facebook este inca si mai mare, de 7 ori mai mare.
Iata cum ar arata veniturile Facebook, daca cheltuielilie brandurilor pentru publicitate ar fi in concordanta cu atentia pe care consumatorii i-o acorda retelei de socializare.
„Cel mai mare atu al Facebook in constituie accesul la date targetate, pe care compania le-ar putea folosi pentru a vinde relatii, nu vizualizari. Daca ar face acest lucru, ar reusi sa castige proportional cu atentia de care se bucura. In fond, stabilirea unei relatii cu consumatorii valoreaza mai mult decat o reclama legata de un cuvant cheie scris pe Google”, sunt de parere reprezentantii Wetpaint.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.