Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook devine plictisitor? 34% dintre utilizatori petrec mai putin timp pe site
Tags: facebook, publicitate, utilizatori, interes scazut, reclame, studiu
Ai observat ca petreci mai putin timp pe Facebook decat petreceai cu sase luni in urma? Aceasta tendinta este in crestere, reiese dintr-un nou studiu realizat de Reuters in colaborare cu firma de cercetare Ipsos.
Ai observat ca petreci mai putin timp pe Facebook decat petreceai cu sase luni in urma? Aceasta tendinta este in crestere, reiese dintr-un nou studiu realizat de Reuters in colaborare cu firma de cercetare Ipsos.
Cei care au declarat ca petrec mai putin timp pe site sustin ca Facebook-ul a devenit "plictisitor", "irelevant" sau "inutil". O alta ingrijorare a utilizatorilor nemultumiti sunt setarile de confidentialitate.
Dintre cele 1.032 de persoane intervievate in cadrul studiului, 21% au declarat ca nu detin un cont Facebook. Doar 20% dintre utilizatorii Facebook au recunoscut ca petrec mai mult timp pe reteaua de socializare.
Utilizatorii cei mai activi pe Facebook sunt adultii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani – 60% dintre acestia intra zilnic pe site. Persoanele trecute de 55 de ani sunt mai putin active, doar 29 la suta verificandu-si zilnic News Feed-ul.
Cea mai mare ingrijorare pentru Facebook ar trebui sa fie insa faptul ca produsele promovate pe site sunt trecute cu vederea de marea majoritate a utilizatorilor, 80 la suta dintre persoanele intervievate declarand ca nu au achizitionat niciodata un produs sau serviciu ca urmare a publicitatii sau comentariilor de pe site. Cu toate acestea, recomandarile si comentariile din partea prietenilor de pe Facebook influenteaza decizia de cumparare a consumatorilor.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.5
din 5
- 2 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.