Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook le influenteaza parerea consumatorilor despre brand-uri
Tags: facebook, pagina de brand, consumatori, feedback, tineri
Un sfert dintre americanii care folosesc mediul de comuniacre online sustin ca prezenta unui brand pe Facebook arata cat de interesat este acesta de ceea ce au de spus clientii, iar 51% dintre respondenti confirma, intr-un fel sau altul, aceasta afirmatie, conform unui studiu al Polaris Marketing Research, citat de marketingprofs.com.
Un sfert dintre americanii care folosesc mediul de comuniacre online sustin ca prezenta unui brand pe Facebook arata cat de interesat este acesta de ceea ce au de spus clientii, iar 51% dintre respondenti confirma, intr-un fel sau altul, aceasta afirmatie, conform unui studiu al Polaris Marketing Research, citat de marketingprofs.com.
In plus, 9% dintre cei intervievati declara ca tind sa aiba o parere mai buna despre produsele si serviciile unui brand, daca acesta are pagina de Facebook, fiind sustinuti de, in mare, 33% dintre respondenti.
Polaris Marketing Research a aplicat un sondaj in cazul a peste 1.00 de adulti americani, dintre care, mai mult de jumatate (53%), spun ca au dat "like" la pagina unui brand in ultimele 60 de zile, in timp ce doar 15% si-au retras prietenia, bifand "unlike", in aceeasi perioada de timp.
Pe langa acordarea "like"-ului, 25% dintre americani au declarat ca, in ultimele 60 de zile, au postat si comentarii pe pagina de Facebook a brand-ului.
Activitatea pe Facebook variza si in functie de gen si varsta. In general, femeile interactioneaza mai mult si au efectuat, in numar mult mai mare, urmatoarele activitati, in cele 60 de zile luate in considerare de sondaj:
- au dat "like" unei pagini de Facebook a unui brand: 62% femei vs. 44% barbati,
- au dat "unlike" unei pagini de Facebook a unui brand: 18% vs. 11%,
- au postat comentaii pe pagina de Facebook a unui brand: 30% vs. 20%.
Intre timp, adultii tineri sunt mai activi pe paginile de brand:
- 72% dintre adultii cu varste intre 18-24 de ani au dat "like" la pagina in ultimele 60 de zile, fata de 76% dintre cei cu varste intre 25-34 de ani,
- 35% dintre adulti cu varste intre 18-24 de ani au postat un comentariu pe pagini de brand, in perioada avuta in vedere, la fel cu 40% dintre cei cu varste intre 25-34 de ani.
Autor: Madalina Alexe
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.