Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Imaginea online conteaza: Romanii se razgandesc asupra marcilor dupa ce se informeaza de pe internet
Tags: internet, decizie de cumparare, informare online, studiu, gfk
Nu-i de mult in vietile noastre, insa a devenit suficient de important si de credibil pentru a influenta deciziile pe care le luam. Iar acest lucru este valabil si in materie de cumparaturi.
Nu-i de mult in vietile noastre, insa a devenit suficient de important si de credibil pentru a influenta deciziile pe care le luam. Iar acest lucru este valabil si in materie de cumparaturi.
Ba mai mult, 57% au si cumparat alte marci decat cele la care se gandisera initial dupa ce s-au informat pe Internet. Tendinta este mai accentuata in cazul barbatilor (62%), a persoanelor intre 25 si 34 ani (63%), cu educatie superioara (65%) si a celor din Bucuresti (70%).
Studiul mai relevat faptul ca internetul a fost prima sau a doua sursa de informare pentru produsele cumparate in industrii precum: financiar, telecom si servicii Internet, electronice si electrocasnice, turism si timp liber, Do It Yourself, piese si servicii auto.
"Odata cu adoptarea larga a internetului in Romania, consumatorului i se deschid mai multe oportunitati de informare. In loc ca optiunile sale sa se ingusteze pentru a facilita alegerea propriu-zisa a produsului, asa cum se intampla in modelul clasic de luare a deciziei de cumparare, in cazul mediului online, datorita varietatii de informatii disponibile, optiunile se largesc. Acest fapt ajuta consumatorul sa ia cea mai buna decizie, dar, in acelasi timp, reprezinta o provocate pentru companii sa includa intr-un mod inteligent si eficient internetul in mixul de comunicare”, spune Traian Nastase, Online Project Manager GfK Romania.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre internet
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.