Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Impactul social media asupra brandurilor: Cine sunt cei care le indragesc mai mult?
Tags: brand, social media, facebook, twitter, companii, retele de socializare
Tot mai multe companii se folosesc astazi de social media pentru a-si consolida imaginea, pentru a interactiona cu proprii consumatori ori pentru a-si promova ofertele. Dar in ce masura reusesc ele sa atinga aceste obiective? Si, mai ales, ce categorie de public se "imprieteneste" mai des cu brandurile prin intermediul platformelor de socializare?
Tot mai multe companii se folosesc astazi de social media pentru a-si consolida imaginea, pentru a interactiona cu proprii consumatori ori pentru a-si promova ofertele. Dar in ce masura reusesc ele sa atinga aceste obiective? Si, mai ales, ce categorie de public se "imprieteneste" mai des cu brandurile prin intermediul platformelor de socializare?
Un studiu realizat de Barkley, una dintre cele mai renumite agentii de marketing din SUA, a relevat faptul ca tinerii sunt cei care interactioneaza cel mai mult cu brandurile cuplate la social media. Ei sunt mai entuziasti si mai dispusi sa urmareasca si sa raspunda activitatii companiilor pe retele precum Facebook sau Twitter.
Mai exact, publicul tanar este definit de catre consumatorii cu varste cuprinse intre 16 si 34 de ani. Datele arata ca mai mult de jumatate dintre acestia obisnuiesc sa interactioneze cu brandurile existente pe site-urile de socializare. Si asta nu e tot. O treime dintre ei admit ca apreciaza mai mult brandurile care utilizeaza social media.
Apoi, unul din patru tineri interactioneaza cu informatiile de pe pagina de Facebook a companiilor cel putin o data pe zi, 26,7% % fac acest lucru de pana la sase ori pe saptamana, iar aproape 21% de pana la trei ori pe luna. De altfel, tinerii apasa mai usor si mai des butonul "Like" de pe pagina de Facebook a brandurilor.
Pe de alta parte, doar o treime dintre persoanele cu varste cuprinse intre 35 si 74 ani isi fac prieteni printre companii si doar 17,4% apreciaza mai mult brandurile care au cont pe site-urile de socializare. Nici cand vine vorba despre frecventa cu care acceseaza informatiile despre branduri, cifrele nu sunt atat de ridicate ca in cazul tinerilor. De fapt, sunt cam la jumatate.
Asadar, prin intermediul retelelor de socializare, companiile au posibilitatea nu doar de a atrage atentia consumatorilor, ci si de a-si creste numarul de fani. In plus, faptul ca tinerii manifesta o anumita deschidere si o disponibilitate mai mare fata de brandurile de pe platformele specifice, le da ocazia companiilor de a-i face fideli. Iar asta nu e putin lucru.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.