Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Internetul si importanta sa in comunicarea de brand. Studiu European Mediascope

Tags: internet, brand online, studiu mediascope europe, iab, date, consumatori online

IAB Europe a anuntat rezultatele celei de-a opta editii a studiului European Mediascope, raport in care au fost incluse observatii legate de 28 de tari, printre care, pentru prima oara, si Romania, inclusa la inceputul anului odata cu alte 12 tari.
Studiul a scos la iveala o serie de date foarte interesante si importante totodata in ceea ce priveste utilizarea internetului si importanta sa pentru braduri.

"Ca si consumatori avem acces la un bogat si variat playlist media si modul in care consumam media evolueaza. Mediascope Europe este despre intelegerea impactului schimbarilor asupra comportamentului - la ce ne uitam, ce citim, ce branduri preferam si ce produse/servicii cumparam. Pentru branduri, clienti si marketeri aceste informatii sunt esentiale pentru a se adapta si a creste angajamentul consumatorilor in lumea multi-tasking in care traim", spun realizatorii studiului.

Iata si cateva date concrete:

- 426.9 milioane de internauti europeni (65%) petrec 14,8 ore pe saptamana online;

- 64% (415.7 milioane) dintre interviati navigheaza de pe un computer (in special in Norvegia si Elvetia-89%), in timp ce 21% (139.2
milioane) acceseaza internetul de pe telefonul mobil,   au intre 16-24 de ani (30%) si provin din Marea Britanie, Norvegia si Suedia;

- O treime (37%) dintre europeni acceseaza internetul utilizand mai mult de un dispozitiv;

- Media traditionala isi muta activitatile in online unde 9 din 10 internauti viziteaza site-urile de stiri;

- Internetul a devenit esential in relationarea unui brand cu proprii consumatori, 4 din 10 utilizatori de internet fiind de acord ca modul in care un brand comunica online este important;

- 51% spun ca internetul ii ajuta sa aleaga produsele/serviciile cele mai bune;

- 47% sunt dispusi sa caute mai multe informatii despre produsele la care vad reclame online;

- 46% dintre internauti spun ca viziteaza des siteurile brandurilor favorite;

- 30% dintre intervievati sunt mai inclinati sa cumpere un brand pe care il urmaresc pe retelele sociale;

- 96% dintre internautii europeni cauta informatii online inainte de a face o achizitie, 87% cumpara online si aproape o cincime (19%) isi fac toate cumparaturile online.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016