Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
KLM le permite pasagerilor sa-si aleaga colegul de scaun folosind retelele de socializare
Tags: facebook, linkedin, companii aeriene, klm
Zilele cand erati asezat langa o persoana nedorita in avion se apropie de sfarsit. Compania aeriana KLM a demarat un nou proiect, prin care le ofera pasagerilor posibilitatea sa isi aleaga colegul de scaun in functie de profilul de pe retelele de socializare.
Zilele cand erati asezat langa o persoana nedorita in avion se apropie de sfarsit. Compania aeriana KLM a demarat un nou proiect, prin care le ofera pasagerilor posibilitatea sa isi aleaga colegul de scaun in functie de profilul de pe retelele de socializare.
“Meet and Seat”, este disponibil deocamdata doar pentru zborurile efectuate intre Amsterdam si New York, San Francisco si Sao Paulo, insa este posibil sa se extinda pe viitor si pentru alte locatii.
Iata cum functioneaza: pasagerii pot vizualiza profilurile de Facebook sau LinkedIn ale altor pasageri care au ales sa isi faca publice detaliile, cu 48 de ore pana la 90 de zile inaintea zborului, si sa aleaga astfel langa cine vor sa fie asezati, in functie de preferinte.
Calatorii nu pot “refuza” direct pe cineva care doreste sa se aseze langa ei, insa acestia pot alege sa stea pe un alt loc. Compania nu a promovat intensiv noua aplicatie insa, avand pana in prezent doar 200 de pasageri care au participat in cadrul programului.
Nu stim inca daca programul se va bucura de un real succes, insa este laudabil faptul ca tot mai multe companii aleg sa integreze canalele social media in activitatile lor.
KLM nu este singura companie aeriana care a ales sa foloseasca in mod interactiv retelele de socializare: Malaysia Airlines foloseste o aplicatie prin care pasagerii pot vedea daca prietenii lor vor fi in acelasi avion sau daca se indreapta catre aceeasi destinatie in acelasi timp.
Programul, numit Iata cum functioneaza: pasagerii pot vizualiza profilurile de Facebook sau LinkedIn ale altor pasageri care au ales sa isi faca publice detaliile, cu 48 de ore pana la 90 de zile inaintea zborului, si sa aleaga astfel langa cine vor sa fie asezati, in functie de preferinte.
Calatorii nu pot “refuza” direct pe cineva care doreste sa se aseze langa ei, insa acestia pot alege sa stea pe un alt loc. Compania nu a promovat intensiv noua aplicatie insa, avand pana in prezent doar 200 de pasageri care au participat in cadrul programului.
Nu stim inca daca programul se va bucura de un real succes, insa este laudabil faptul ca tot mai multe companii aleg sa integreze canalele social media in activitatile lor.
KLM nu este singura companie aeriana care a ales sa foloseasca in mod interactiv retelele de socializare: Malaysia Airlines foloseste o aplicatie prin care pasagerii pot vedea daca prietenii lor vor fi in acelasi avion sau daca se indreapta catre aceeasi destinatie in acelasi timp.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.