Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mobile advertising, publicitatea viitorului
Tags: mobile advertising, publicitate mobile, tendinte mobile advertising
Chiar daca publicitatea traditionala, reprezentata de TV, va domina inca multa vreme, cea pe dispozitive mobile castiga si va castiga in continuare teren. Asa se face ca, in 5 ani veniturile din mobile advertising vor inregistra o crestere de 400%, estimeaza Gartner Inc.
Chiar daca publicitatea traditionala, reprezentata de TV, va domina inca multa vreme, cea pe dispozitive mobile castiga si va castiga in continuare teren. Asa se face ca, in 5 ani veniturile din mobile advertising vor inregistra o crestere de 400%, estimeaza Gartner Inc.
Potrivit companiei de analiza, veniturile la nivel mondial din mobile advertising vor ajunge la 11.4 miliarde de dolari in 2013, de la 9,6 miliarde de dolari in 2012. De asemenea, in 2016 acestea vor atinge cifra de 24.5 miliarde de dolari.
"Smartphone-urile si tabletele media extind piata de adresabilitate pentru mobile advertising in zone geografice in care populatia care petrece o pondere tot mai mare de timp cu aceste dispositive este in crestere. Aceasta piata va deveni, prin urmare, mai usor de segmentat si de atins, ceea ce conduce la cresterea pietei de mobile advertising din bugetele pentru branduri si advertiseri. Mobile advertising ar trebui sa fie integrat in bugetele campaniilor de publicitate de marketing globale, in scopul de a face conexiunea cu publicul tinta in moduri foarte specifice, actionand atat prin intermediul smartphone-urilor cat si prin tablete", adauga Andrew Frank (Vicepresedinte de cercetare Gartner).
Regiunile geografice vor evolua insa intr-un ritm diferit si in directii diferite. Adoptarea extinsa a terminalelor pentru consumul de continut digital in Japonia si Coreea de Sud a dat regiunii Asia/ Pacific un start timpuriu in mobile advertising la nivel mondial. Pe viitor, economiile in crestere din China si India vor contribui si la o crestere puternica a mobile advertising.
Cu toate acestea, America de Nord si Europa de Vest vor inchide decalajul fata de regiunea Asia/ Pacific, canalul mobil devenind mult mai integrat in campaniile de publicitate 360 de grade, consumand pana si bugetele alocate prin traditie pentru print si radio.
In restul lumii - America Latina, Europa de Est si Orientul Mijlociu si Africa - o crestere a mobile advertising se va alinia cu adoptarea tehnologiei si stabilizarea economiilor emergente, dar trendul va fi determinat de piete mari, cum sunt: Rusia, Brazilia si Mexic.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre mobile advertising
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.