Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pagina de brand Facebook, mai importanta decat website-ul companiei
Tags: facebook, pagini de brand, interactiune cu fanii, consumatori, website, like, unlike
Conform unui studiu recent, aproximativ 50% din consumatori considera ca pagina de brand de pe Facebook este mai importanta si mai utila decat website-ul companiei. Compania Lab42 a intervievat 1.000 de utilizatori de social media, adresandu-le intrebari privind modul in care interactioneaza cu brandurile pe Facebook.
Conform unui studiu recent, aproximativ 50% din consumatori considera ca pagina de brand de pe Facebook este mai importanta si mai utila decat website-ul companiei. Compania Lab42 a intervievat 1.000 de utilizatori de social media, adresandu-le intrebari privind modul in care interactioneaza cu brandurile pe Facebook.
Cel mai important motiv pentru care consumatorii aleg sa devina fani ai unui brand pe Facebook este obtinerea de reduceri si cupoane. Studiul a indicat faptul ca 77% dintre cei care dau „Like” unei pagini de brand economisesc bani in acest fel.
Alte informatii extrem de utile pentru branduri:
- 87% din utilizatorii Facebook dau „Like” brandurilor, in timp ce 13% nu o fac
Dintre cei care dau „Like” paginilor de brand:
- 82% considera ca Facebook este modul ideal de a interactiona cu brandurile
- 35% considera ca brandurile ii asculta mai mult pe Facebook
- 75% dintre fani se simt mai apropiati de brand prin intermediul Facebook
- 69% dintre fani au dat „Like” unei pagini deoarece un prieten de-al lor a facut acest lucru inainte
- 50% considera ca pagina de Facebook este mai importanta decat website-ul companiei
Cum interactioneaza fanii cu brandurile pe Facebook:
1. Tiparesc cupoane de reduceri
2. Dau Like unor postari sau comenteaza pe pagina de brand
3. Se informeaza cu privire la noile produse
De asemenea, 73% dintre fani au dat „Unlike” unei pagini de brand deoarece:
1. Brandul posta continut prea frecvent
2. Au pierdut interesul fata de brand
3. Experiente nefavorabile cu brandul
Cum ar putea brandurile sa atraga mai multi fani pe Facebook?
1. Sa ofere mai multe produse gratuite si reduceri
2. Sa posteze mai rar
3. Sa permita utilizatorilor sa ascunda faptul ca le place brandul respectiv
De ce nu ne plac brandurile pe Facebook?
- incarca news feed-ul – 47%
- nu vrem sa fim contactati – 36%
- suntem ingrijorati cu privire la viata noastra privata – 30%
Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.