Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Premium Customers si Strategii din online dincolo de sperante, la Conferinta de eCommerce TeCOMM Bucuresti
de Stefan Matei |
Tags: tecomm, e-commerce, magazine online, retaileri online, conferinta ecommerce tecomm
Puterea magazinelor online si cresterea acestora de la an la an aduce in atentia retailerilor conferintele de profil, unde proprietarii de magazine online, marketerii, alaturi de persoanele din domeniile conexe au oportunitatea de a afla tactici, studii de caz si tool-uri pe care le pot utiliza pentru evidentierea si diferentierea brandurilor proprii.
Puterea magazinelor online si cresterea acestora de la an la an aduce in atentia retailerilor conferintele de profil, unde proprietarii de magazine online, marketerii, alaturi de persoanele din domeniile conexe au oportunitatea de a afla tactici, studii de caz si tool-uri pe care le pot utiliza pentru evidentierea si diferentierea brandurilor proprii.
Peste 25 de specialisti internationali si nationali ai celor mai importanti jucatori de pe piata de comert online din UK, Polonia, Irlanda, Danemarca, Olanda si Romania vor discuta despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate, solutii eficiente, cifre, statistici si tactici eficiente de promovare, fidelizarea clientilor. Despre toate acestea si nu numai, cei peste 250 de retaileri online care s-au inscris la conferinta de eCommerce din aceasta saptamana vor lua parte la panel-uri de dezbateri, prezentari si workshop-uri strategice.
Reprezentanti Facebook si analisti recunoscuti la nivel mondial se numara printre keynote speakerii acestei editii, astfel participantii se vor intalni cu nume rezonante precum Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE @ Facebook, Catalina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE @ Facebook), David Rothwell din UK (autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce"), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa, recunoscut ca "World’s Best Analytics Practitioner"), Chris Jones din UK (eCommerce specialists @ Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si eCommerce din UK), Lenneke van der Meijden din Olanda (eCommerce Manager @ Euroflorist - lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori).
Reprezentantii eCommerce-ului romanesc sunt branduri importante precum: eMag, Flanco, Paravion, Zoot.ro, MasterCard, Urgent Cargus, Banca Transilvania, Fashion Days si nu numai. Moderatorul acestei editii este Cain Biris, Digital Director @ Loopaa Romania.
Amprenta magazinului tau online – impactul pentru fidelizarea clientilor
In prima parte a zilei, reprezentanti ai companiilor FashionDays, Urgent Cargus, MasterCard, eMag, Zoot.ro, Paravion si Flanco vor vorbi despre piata de eCommerce din Romania, despre diverse strategii si modalitati pe care acestia le-au folosit pentru a oferi cumparatorului o experienta unica pe site si ce tool-uri au la dispozitie pentru a-i atrage pe site, de a-i converti si mai apoi de a-i fideliza, in cadrul panelului "Make your Customers Feel Unique".
Karol Karpinski si Catalina Ionescu, doi dintre reprezentantii Facebook pentru Europa Centrala si de Est vor vorbi despre provocarile si oportunitatile unui magazin online ultilizand Facebook, prin tema: Discovered on mobile - new rules of engagement in an app-centric world.
Consumatorul online – Premium Customers in strategiile retailerilor
Control your online Business... Because hope is not a strategy (speranta nu este o strategie) este debate-ul din cadrul TeCOMM in care se vor dezbate modalitati cu privire la decizia clientului in functie de ce strategii avem in fiecare aspect al contactului cu el si cum ii putem influenta decizia. Speakerii prezenti in panel sunt reprezentanti ai companiilor: Banca Transilvania, MobilPay, Veinteractive, ProfitShare, ContentSpeed, Service Return si IIH Nordic (Danemarca).
Participantii din sala vor avea posibilitatea sa lanseze la randul lor provocari, astfel incat speakerii sa le ofere solutii.
A doua parte a conferintei va fi impartita in trei sai, cuprinzand 8 workshop-uri tematice, din care 3 workshop-uri vor fi adresate marketing-ului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM). Workshop-urile sunt adresate celor interesati de: user behavior, analytics, email marketing, optimizarea ratei de conversie, content marketing, adwords script, google adwords, strategii de vanzari. In cadrul acestor sesiuni de workshop-uri, participantii isi vor putea exprima ideile sau intrebarile, pentru a obtine raspunsuri avizate de la expertii in domeniu. Printre cei mai asteptati speakeri se numara David Rothwell (autorul bestseller-ului "The AdWords Bible for eCommerce") care va sustine un workshop despre principalele greseli pe care comerciantii online le fac in campaniile de adwords, dar si Steen Rasmussen, unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa, nominalizat ca "World’s Best Analytics Practitioner" si inclus in Top 250 traineri activi din cadrul programului Google Partners Academy la nivel global.
Mai ai doua zile la dispozitie pentru a te inscrie la TeCOMM Bucuresti. Pregateste-ti lista cu intrebarile si ideile referitoare la industria de eCommerce. Mai multe informatii despre conferinta, dar si despre speakerii prezenti, puteti afla de pe site-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro
Despre TeCOMM - eCommerce Conference
Power to the customers este conceptul editiei aVIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, eveniment ce va avea loc in 21 Aprilie in cadrul Athénée Palace Hilton, organizat de agentia de evenimente Libero Events.
Aceasta editie va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor
acestuia, fidelizarii acestuia si a modului in care business-urile online este necesar sa isi
realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.
Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea societatii si a mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:
Gold Sponsor: MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Official car: Tiriac Auto, CityLimo
Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus
Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi, ContentSpeed.
Despre Libero Events
Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.
-----------------------------------------------------
Laura Biris
Project Manager Libero Events
0728484102
laura@liberoevents.ro
Autor: Stefan Matei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.