Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovarea pe retelele sociale ia avant: Companiile romanesti vor investi mai mult in 2012

Tags: retele sociale, investitii social media, studiu, companii romanesti, gfk

Odata accesata zona de social media pentru promovare, e greu a mai renunta la ea. Peste jumatate dintre companiile din Romania deja active in retelele de socializare vor investi mai mult in 2012 Afirmatia este sustinuta de un studiu GfK care a analizat evolutia acestor investitii, de-a lungul a trei ani: 2010, 2011, realizand si estimari pentru anul in curs.
Concluziile studiului arata faptul ca sumele alocate pentru activitati de promovare pe retelele sociale este in crestere de la un an la altul. Astfel, in 2011, jumatate dintre companiile care fac campanii in social media au cheltuit mai mult decat in 2010, iar 56% intentioneaza sa dedice si mai mult din bugetele lor in 2012.
 
Aproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii in social media intentioneaza sa isi mareasca bugetul pentru 2012 cu pana la 25%.
 
"Faptul ca o buna parte dintre companiile care au avut de-a face cu social media si-au programat un buget mai mare pentru 2012, precum si bugetarea unor sume mai ridicate de cei care apeleaza la agentiile de specialitate arata increderea crescuta a companiilor in social media si in rezultatele pe care aceste aceasta le poate aduce”, spune Traian Nastase (Online Project Manager GfK Romania).
 
In ceea ce priveste ponderea activitatilor de social media in totalul bugetului de marketing si comunicare in 2011, 37% dintre companii au directionat intre 1 si 15 procente catre aceste activitati.
 
De asemenea, se remarca faptul ca exista ceva mai multe companii mari (cu peste 250 de angajati) care aloca intre 16 si 25% din buget pentru social media, in timp ce in randul companiilor mici (sub 50 de angajati) sunt mai multe care aloca mai degraba pana in 5% din buget.
 
Reprezentantii companiilor care au apelat la agentii de specialitate in 2011 estimeaza o crestere mai mare a bugetului pentru 2012. 19% dintre acestia se asteapta ca in 2012 investitia in social media sa creasca cu 51-75%.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016