Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Promovarea pe retelele sociale ia avant: Companiile romanesti vor investi mai mult in 2012
Tags: retele sociale, investitii social media, studiu, companii romanesti, gfk
Odata accesata zona de social media pentru promovare, e greu a mai renunta la ea. Peste jumatate dintre companiile din Romania deja active in retelele de socializare vor investi mai mult in 2012 Afirmatia este sustinuta de un studiu GfK care a analizat evolutia acestor investitii, de-a lungul a trei ani: 2010, 2011, realizand si estimari pentru anul in curs.
Odata accesata zona de social media pentru promovare, e greu a mai renunta la ea. Peste jumatate dintre companiile din Romania deja active in retelele de socializare vor investi mai mult in 2012 Afirmatia este sustinuta de un studiu GfK care a analizat evolutia acestor investitii, de-a lungul a trei ani: 2010, 2011, realizand si estimari pentru anul in curs.
Aproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii in social media intentioneaza sa isi mareasca bugetul pentru 2012 cu pana la 25%.
"Faptul ca o buna parte dintre companiile care au avut de-a face cu social media si-au programat un buget mai mare pentru 2012, precum si bugetarea unor sume mai ridicate de cei care apeleaza la agentiile de specialitate arata increderea crescuta a companiilor in social media si in rezultatele pe care aceste aceasta le poate aduce”, spune Traian Nastase (Online Project Manager GfK Romania).
In ceea ce priveste ponderea activitatilor de social media in totalul bugetului de marketing si comunicare in 2011, 37% dintre companii au directionat intre 1 si 15 procente catre aceste activitati.
De asemenea, se remarca faptul ca exista ceva mai multe companii mari (cu peste 250 de angajati) care aloca intre 16 si 25% din buget pentru social media, in timp ce in randul companiilor mici (sub 50 de angajati) sunt mai multe care aloca mai degraba pana in 5% din buget.
Reprezentantii companiilor care au apelat la agentii de specialitate in 2011 estimeaza o crestere mai mare a bugetului pentru 2012. 19% dintre acestia se asteapta ca in 2012 investitia in social media sa creasca cu 51-75%.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.