Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitarii incep sa caute dincolo de Facebook si Twitter
Tags: publicitari, facebook, twitter, marketing, social media, reclama,
Specialistii in marketing planifica sa extinda investitiile in reclamele in social media. Si asta pentru ca marketing-ul in retelele de socializare a devenit obligatoriu. eMarketer estimeaza ca, anul acesta, 80% dintre companiile cu cel putin 100 de angajati au efectuat activitati de marketing pe retelelele de scializare. Procentul celor care-si faca reclama pe aceste retele este mai mic, dar in crestere.
Specialistii in marketing planifica sa extinda investitiile in reclamele in social media. Si asta pentru ca marketing-ul in retelele de socializare a devenit obligatoriu. eMarketer estimeaza ca, anul acesta, 80% dintre companiile cu cel putin 100 de angajati au efectuat activitati de marketing pe retelelele de scializare. Procentul celor care-si faca reclama pe aceste retele este mai mic, dar in crestere.
O cercetare efectuata in luna mai 2011 de The Pivot Conference si Brian Solis a conchis ca doua treimi dintre specialistii in marketing intervievati aplicau deja actiuni de publicitate in social media si peste 18% intentionau sa faca asta anul viitor. Majoritatae au fost de acord ca aceste eforturi se vor dovedi valoroase si 54% dintre cei care rulau reclama s-au declarat satisfacuti.
Succesul acestor eforturi, pana in momentul de fata, alaturi de continua crestere a utilizarea de consum a site-urilor de socializae, poate sa-i faca pe publicitari sa-si extinda planurile spre spatiile sociale. In momentul de fata, Facebook si, intr-o masura mai mica, Twitter sunt dominante. Mai mult de noua din 10 respondenti au efectuat campanii pe Facebook si 78% au facut acelasi lucru pe Twitter. eMarketer estimeaza ca aceste site-uri vor castiga, numai in SUA, 2,19 miliarde de dolari si, respectiv, 140 de milioane de dolari, anul acesta. Va creste publicitatea si pe YouTube, LinkedIn si foursquare: cel putin 20% dintre respondenti au indicat faptul ca vor initia campanii pe aceste site-uri, anul care vine.
Majoritatea celor intervievati au declarat ca Facebook ofera posibilitati excelente sau bune de reclama, dar niciun alt site de socializare nu s-a apropiat de astfel de aprecieri. In ciuda faptului ca Twitter este pe locul 2 la utilizarea in scopuri publicitare, doar 11% au crezut ca posibilitatile sale sunt excelente. Acest lucru s-ar putea schimba, deoarece Twitter intentioneaza, in cursul acestui an, sa propuna mai multe produse, inclusiv unul de self-service.
In orice caz, este nevoie ca specialistii in marketing sa afle mai multe lucruri despre social media. Imbratisarea lor entuziasta nu tine loc de cunoastere. 83% dintre respondentii care-si fac reclama in astfel de spatii cred ca este suficient sa postezi pentru a te promova. Doar 69% au citat si reclamele platitte sau alte programed platite de crestere a vizibilitatii.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.