Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitatea in 2012: Online-ul va depasi print-ul
Tags: publicitate, buget publicitate, online, print, cheltuieli publicitate
Nu mai era demult niciun dubiu asupra importantei online-ului in zona de advertising. Insa, pentru prima oara in istoria publicitatii, se pare ca sumele cheltuite de companii pentru reclame online le vor surclasa pe cele destinate print-ului. Se intampla in SUA.
Nu mai era demult niciun dubiu asupra importantei online-ului in zona de advertising. Insa, pentru prima oara in istoria publicitatii, se pare ca sumele cheltuite de companii pentru reclame online le vor surclasa pe cele destinate print-ului. Se intampla in SUA.
Potrivit unui studiu realizat de eMarketer, 2012 va fi anul in care pe piata americana se va investi mai mult in publicitatea online decat in cea clasica din ziare si reviste. Preconizarile marketerilor arata ca suma totala dedicata online-ului se va ridica la 39,5 miliarde dolari (cu peste 23% mai mult comparativ cu 2011), fata de 33,8 miliarde destinate print-ului.
Analiza eMarketer mai arata ca veniturile provenite din reclamele online vor continua sa creasca si in urmatorii cinci ani, chiar daca cu rate mai modeste, pentru ca in 2016 sa atinga cifra de 62 miliarde de dolari.
In paralel, se asteapta ca marketerii sa micsoreze bugetele destinate publicitatii print. Asa incat, peste cinci ani se vor cheltui 32,2 miliarde dolari pentru reclame print, adica cu 10 procente mai putin fata de suma alocata in 2011.
In ceea ce priveste publicitatea televizata, se pare ca aceasta nu va fi afectata de cresterea investitiilor in online. Totusi, se va micsora considerabil diferenta existenta intre bugetele pentru TV si pentru online. Se estimeaza ca in 2016 aceasta diferenta va fi de doar 10 milioane dolari, fata de aproximativ 30 milioane cat a fost in 2011.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.