Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Publicitatea online: Cine toarna bani in contul Google

Tags: google, publicitate, amazon, bani google

Cu cateva zile in urma anunta, cu mai multa sau mai putina mandrie, ca a generat venituri de 37,9 miliarde dolari. Suma este putin sub asteptari, insa, atentie, sunt bani obtinuti in mare parte din publicitate. S-ar zice asadar ca Google castiga grozav de bine. Dar de la cine?
Compania Wordstream si-a propus sa afle raspunsul la aceasta intrebare si, drept urmare, a luat la analizat baza de date a Google. Cu ajutorul instrumentului Google Keyword, compania de marketing online a aflat care au fost cele mai frecvente 10 milioane de cereri de cautare pe Google in 2011 si cat i-a costat pe advertiseri spatiul publicitar aferent acestor cautari.
Asa a descoperit ca Lowe’s, un retailer american ce activeaza in sectorul „home improvement”, este cel mai important advertiser al Google, cel putin in 2011. Acesta a cheltuit pe serviciile de publicitate ale Google nu mai putin de 59,1 milioane dolari.
Urmatorul pe lista cheltuitorilor este Amazon, cel mai mare retailer online din lume, care a investit in reclamele Google 55,2 milioane dolari.
In baza datelor, Wordstream a intocmit si o lista cu 10 domenii de activitate care au platit bani grei pentru a beneficia de serviciul AdWords de la Google. Acestea au generat practic 60% din veniturile obtinute de Google. Restul de 14,4% provin din alte domenii de activitate, iar 4% din cele 37,9 miliarde dolari nu au nicio legatura cu publicitatea.   
Iata care sunt cele 10 domenii de activitate care au investit masiv in Google AdWords:

1. Finante si asigurari – 4 miliarde dolari (exemple de cuvinte cheie folosite:  “self employed health insurance”, “cheap car insurance”, “credit cards for bad credit”)

2. Retaileri si piata bunurilor de larg consum – 2,8 miliarde dolari (cuvinte cheie folosite: “zumba dance dvd”, “proform treadmill”, “weber grill accessories”)

3. Turism – 2,4 miliarde (cuvinte cheie: “new york hotels”, “plane tickets”, “rental car deals”)

4. Piata muncii si educatie – 2,2 miliarde dolari (cuvinte cheie:  “accredited online college degrees”, “online certificate programs”, “unemployment benefits”)

5. Casa si gradina — 2,1 miliarde dolari (cuvinte cheie “replacement windows cost”, “appliance repair”, “cabinet refacing”)

6. Computere si electronice – 2 miliarde dolari(“ink cartridges discount”, “pc memory”, “online video conferencing software”)

7. Vehicule – 2 miliarde dolari (cuvinte cheie: “cheap hybrid cars”, “certified used cars”, “bridgestone tires”)

8. Internet si telecomunicatii – 1.7 miliarde dolari (cuvinte cheie: “pre paid cell phones”, “domain registration”, “cable internet providers”)

9. Afaceri si industrie – 1.6 miliarde dolari (cuvinte cheie: “custom business cards”, “cheap office supplies”, “foam packing”)

10. Ocazii si cadouri – 1.2 miliarde dolari (cuvinte cheie: "funeral flowers arrangements", "flower delivery", "wedding gift registry")
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016