Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitatea online va depasi print-ul pana in 2015
Tags: date publicitate print, publicitate online, studiu, zenithoptimedia, investitii publicitate
Aceasta este previziunea ZenithOptimedia, una dintre cele mai importante companii de analiza a online-ului, care estimeaza ca in cel mult doi ani investitiile in publicitatea online le vor depasi pe cele in print.
Aceasta este previziunea ZenithOptimedia, una dintre cele mai importante companii de analiza a online-ului, care estimeaza ca in cel mult doi ani investitiile in publicitatea online le vor depasi pe cele in print.
alta analiza.
In acest context, ZenithOptimedia estimeaza ca 2015 va fi anul in care advertisingul pe Internet va depasi investitiile totale in ziare si reviste, la nivel global, noteaza wall-street.ro. Internetul a depasit deja investitiile in publicitate in reviste si ziare in cateva state, insa nu la nivel global.
Grupul media subliniaza ca investitiile in advertising online vor creste cu 14-15% la nivel global in 2012 si va acoperi 23,4% din totalul de bani investiti in advertising pana in 2015.
O crestere a investitiilor in online inseamna practic o scadere a investitiilor in print.
In schimb, televiziunile vor ramane si in viitorul apropiat mediul in care se investesc cele mai mari sume de bani.
Deja in SUA, se constanta ca in ultimii 8 ani advertiserii s-au indreptat mai degraba catre publicitatea pe Google decat catre cea din ziare si reviste. De altfel, in primele sase luni ale anului 2012, Google a incasat 20,8 miliarde dolari din reclame, in vreme ce publicatiile print au generat 19,2 miliarde dolari, dupa cum arata o In acest context, ZenithOptimedia estimeaza ca 2015 va fi anul in care advertisingul pe Internet va depasi investitiile totale in ziare si reviste, la nivel global, noteaza wall-street.ro. Internetul a depasit deja investitiile in publicitate in reviste si ziare in cateva state, insa nu la nivel global.
Grupul media subliniaza ca investitiile in advertising online vor creste cu 14-15% la nivel global in 2012 si va acoperi 23,4% din totalul de bani investiti in advertising pana in 2015.
O crestere a investitiilor in online inseamna practic o scadere a investitiilor in print.
In schimb, televiziunile vor ramane si in viitorul apropiat mediul in care se investesc cele mai mari sume de bani.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.