Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Publicitatea radio: Cine si cat investeste
Tags: publicitate radio, radiouri, buget publicitate radio, investitii publicitate radio
Publicitatea radio din Romania pare sa aiba o dinamica liniara. In prima jumatate a anului, investitiile din acest domeniu al publicitatii s-au mentinut la nivel anului trecut, insa doar in aparenta. In realitate, bugetele alocate statiilor de radio s-au diminuat cu 9%, noteaza forbes.ro analizand un studiu realizat de Alfa Cont.
Publicitatea radio din Romania pare sa aiba o dinamica liniara. In prima jumatate a anului, investitiile din acest domeniu al publicitatii s-au mentinut la nivel anului trecut, insa doar in aparenta. In realitate, bugetele alocate statiilor de radio s-au diminuat cu 9%, noteaza forbes.ro analizand un studiu realizat de Alfa Cont.
Volumul brut de publicitate, calculat pe baza tarifelor-lista ale fiecarui post de radio, s-a mentinut la acelasi nivel. Totusi, datorita cresterii discounturilor si a gratuitatilor acordate de statii, bugetului net atras de piata radio practic a scazut. Astfel, Forbes estimeaza ca bugetul net a fost de 8,6 milioane de euro, cu 9% mai mic decat in 2011.
Topul celor mai mai activi 10 clienti publicitari pe radiouri cuprinde numai putin de cinci companii de retail pentru bunurile de larg consum: Carrefour (8.818 clipuri), Lidl (6.565), Real (7.233), Rewe Romania (2.004) si Metro (2.252). Radiourile raman asadar suporturile preferate de promovare ale retelelor de supermaketuri si hipermarketuri.
Primul loc in top este ocupat de Carrefour, fiind urmat de operatorul de comunicatii mobile Orange, cu 7.015 clipuri difuzate. Pe locul cinci se plaseaza Vodafone, cu 3.261 de clipuri.
In top 10 cei mai activi publicitari radio nu se regaseste insa niciun producator sau dealer de automobile si nici vreo institutie bancara.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.