Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PwC: 2012 va fi un an RECORD pentru piata de publicitate online din Romania
Tags: publicitate online, romania, studiu iab, pwc, investitii publicitate online
Publicitatea online pare sa devina tot mai atractiva pentru marketerii din Romania. Investitiile in aceasta zona au crescut in primul semestru al anului curent cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la o valoare de 46,6 milioane lei (circa 10,07 milioane euro), conform celui mai recent studiu realizat de IAB Romania si PwC si citat de wall-street.ro.
Publicitatea online pare sa devina tot mai atractiva pentru marketerii din Romania. Investitiile in aceasta zona au crescut in primul semestru al anului curent cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la o valoare de 46,6 milioane lei (circa 10,07 milioane euro), conform celui mai recent studiu realizat de IAB Romania si PwC si citat de wall-street.ro.
"Avand in vedere parcursul foarte bun pe primul semestru al anului, ne asteptam ca 2012 sa fie un an record pentru piata de publicitate online din Romania, cel mai bun de cand am inceput ROADS-ul. Practic, pe intreg anul, trebuie sa ne asteptam ca valoarea pietei de publicitate online din Romania sa o depaseasca pe cea din 2011, situata la 91,8 milioane lei”, subliniaza reprezentantii PwC.
Telecomul ramane cel mai mare investitor in online, urmat de industria auto si finantele. Din 2007 pana in prezent clasamentul s-a schimbat, cel mai probabil din cauza crizei economice, finantele fiind depasite de industria auto la nivelul investitiilor in online.
Pentru prima oara, in 2012, au fost incluse si informatii privind investitiile guvernului si institutiilor publice in online, acestea ridicandu-se la valoarea de 1,11 milioane lei.
Formatul embedded ramane cel mai mare furnizor de venituri pentru publicitatea online autohtona, acoperind 22,36 milioane lei din totalul de 46,6 milioane lei in primul semestru din 2012.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.