Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: 44% dintre utilizatorii de Facebook ignora reclamele din retea
Tags: studiu, reclame facebook, publicitate facebook, eficienta reclame, sponsored stories
In vreme ce numarul de utilizatori ai Facebook urca vertiginios catre pragul de 1 miliard, brandurile iau tot mai in serios posibilitatea promovarii prin intermediul retelei de socializare. Dar este aceasta o metoda eficienta? Daca este sa judecam dupa unele date, s-ar zice ca nu prea.
In vreme ce numarul de utilizatori ai Facebook urca vertiginios catre pragul de 1 miliard, brandurile iau tot mai in serios posibilitatea promovarii prin intermediul retelei de socializare. Dar este aceasta o metoda eficienta? Daca este sa judecam dupa unele date, s-ar zice ca nu prea.
Greenlight releva faptul ca 44% dintre utilizatorii de Facebook nu dau niciodata click pe reclamele de tip sponsored stories sau alte tipuri de mesaje publicitare care circula in retea. Doar 3% spun ca obisnuiesc sa interactioneze cu reclamele de pe Facebook, iar 10% admit ca dau click frecvent pe astfel de reclame.
Multi cred ca aceste rezultate se datoreaza faptului ca utilizatorii nu intra pe Facebook pentru a face cumparaturi ori pentru a cauta oferte si promotii de tot felul, ci pentru a interactiona cu prietenii si familia.
In plus, 30% dintre utilizatori spun ca nu au incredere in politica de protejare a datelor personale dusa de Facebook.
Aceste date vin in contextul in care General Motors, cel de-al treilea mare advertiser al Americii, a anuntat ca renunta la publicitatea platita pe Facebook pentru care avea alocat un buget de 10 milioane de dolari. Reprezentantii companiei au motivat decizia prin ineficienta reclamelor social media.
Un studiu realizat de Multi cred ca aceste rezultate se datoreaza faptului ca utilizatorii nu intra pe Facebook pentru a face cumparaturi ori pentru a cauta oferte si promotii de tot felul, ci pentru a interactiona cu prietenii si familia.
In plus, 30% dintre utilizatori spun ca nu au incredere in politica de protejare a datelor personale dusa de Facebook.
Aceste date vin in contextul in care General Motors, cel de-al treilea mare advertiser al Americii, a anuntat ca renunta la publicitatea platita pe Facebook pentru care avea alocat un buget de 10 milioane de dolari. Reprezentantii companiei au motivat decizia prin ineficienta reclamelor social media.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.