Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Blogurile si profilurile pe Facebook apartin, in majoritate, femeilor
Tags: studiu, femei, barbati, internet, social media, facebook
Cand vine vorba despre discrepantele demografice ale utilizarii social media, ne gandim prima data la varsta. Si anume, presupunem ca tinerii si dependenti de Facebook, iar cei in varsta urasc reteaua de socializare. Dar mai trebuie sa luam in considerare un alt factor important: genul.
Cand vine vorba despre discrepantele demografice ale utilizarii social media, ne gandim prima data la varsta. Si anume, presupunem ca tinerii si dependenti de Facebook, iar cei in varsta urasc reteaua de socializare. Dar mai trebuie sa luam in considerare un alt factor important: genul.
Intr-un raport dat publicitatii vineri si citat de Msahable, Nielsen a descoperit ca, in Statele Unite, femeile in general sunt mult mai predispuse sa se implice in social media decat barbatii. Indicele de utilizare a Internetului Nielsen ne arata ca femeile sunt cu 8% mai predispuse sa-si faca si sa utilizeze constant blogul personal, in timp ce barbatii suny cu 9% mai putin predispusi la aceeasi activitate.
In acelasi timp, probabilitatea ca femeile sa like unui brand este cu 18% mai mare ca in cazul barbatilor, cu 21% mai putin predispusi spre aceeasi activitate. Si-au deschis cel putin un cont pe o retea pe net? Femei: 6% mai predispuse sa fi facut asta. Barbatii: 7% mai putin predispusi spre aceasta activitate. Au folosit Internetul pentru a cumpara un produs prezentat la TV? Doamnele: 12% mai predispuse sper cumparaturi de acest tip, iar domnii cu 14% mai putin inclinati spre asa ceva.
Aceste discrepante sunt interesante, mai ales ca nu se refera doar la tendintele de cumparare, stiut fiind faptul ca femeile sunt mult mai active in interactiunea cu brandurile digitale si cumparaturile online. Asa cum tind sa domine si relatiile cu brandurile traditionale si cumparaturile analoge. Concluziile studiului Nielsen sugereaza o generalitate care intriga: femeile nu sunt numai mai predispuse sa cumpere lucruri online, ci si sa fie online. Au blog, cont pe Facebook sau Twitter. Probabilitatea ca ele sa-si creeze o personaliatte digitala este cu mult mai amre ca in cazul barbatilor.
Acest lucru este fascinant, pentru ca este parte a unui trend evident. In iunie 2010, un studiu comScore descoperea ca femeile petrec mai mult timp online decat barbatii (24,8 ore pe luna, fata de 22,9 ore - barbatii). Un alt raport din septembrie 2011 al Rebtel, o companie de telecomunicatii, arata ca 68% dintre femeile care folosesc Internetul pentru a mentine contactul cu proetenii, familia si cunostintele, folosesc social media, in timp ce acelasi lucrue ste valabil pentru doar 54% dintre barbati. Un alt raport, din februarie 2012, al companiei Porter Novelli a ajuns la o conlcuzie similara: conform unui sondaj aplicat in randul femeilor britanice, 65% au spus ca folosesc social media cel putin o data pe saptamana, in vreme ce 51% dintre barbati au declarat acelasi lucru. Iar un sondaj Pew din februarie a stabilit ca femeile folosesc Facebook mai mult edcat barbatii, ele facand 11 postari pe saptamana, iar barbatii 6.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.