Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Brandurile ar trebui sa raspunda plangerilor formulate pe Twitter
Tags: studiu, twitter, plangeri online, nemultumiri twitter
Twitter pare sa fie un mod ideal de a transmite nemultumirile. In fond, el a servit revolutiilor din Orientul Mijlociu si serveste foarte bine formularii plangerilor de tot felul privind produsele si serviciile companiilor. Ceea ce este insa si mai interesant e faptul ca internautii asteapta ca brandurile sa le si raspunda atunci cand isi manifesta nemultumirea online.
Twitter pare sa fie un mod ideal de a transmite nemultumirile. In fond, el a servit revolutiilor din Orientul Mijlociu si serveste foarte bine formularii plangerilor de tot felul privind produsele si serviciile companiilor. Ceea ce este insa si mai interesant e faptul ca internautii asteapta ca brandurile sa le si raspunda atunci cand isi manifesta nemultumirea online.
Potrivit unui studiu realizat de Maritz Research, utilizatorii platformei de microblogging care-si exprima online nemultumirile legate de anumite produse isi doresc ca reprezentantii companiilor sa acorde atentie acestora si sa le raspunda.
Mai bine de jumatate dintre cei care au formulat o plangere prin intermediul Twitter se asteapta ca acestea sa fi citite de catre companii. Totusi, studiul a relevat faptul ca brandurile nu prea obisnuiesc sa faca acest lucru. Doar 33% dintre utilizatori au primit un raspuns la petitia lor online.
Vestea buna este ca, dintre cei care au primit un feedback la nemultumirea lor, 75% s-au declarat satisfacuti de raspuns, in vreme ce 15% au ramas cu aceeasi nemultumire. In plus, marea majoritate (83%) a apreciat faptul ca firma a luat in considerare cererea sau petitia lor.
Potrivit datelor, grupurile mai in varsta (peste 45 ani) sunt mai degraba dornice sa primeasca un raspuns decat tinerii (18-24 ani), deseori indiferenti daca nemultumirea lor are sau nu vreun ecou.
De retinut ca 86% dintre cei care au formulat o plangere online, dar care a ramas fara raspuns, si-ar dori sa primeasca un feedback din partea companiilor.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.