Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Companiile ar trebui sa-si reduca activitatea pe Facebook
Tags: facebook busines, activitate facebook, retail, postari facebook, buddy media
Odata creat profilul pe Facebook, companiile se dau peste cap sa atraga fani si sa creasca gradul de implicare al acestora, incercand sa posteze cat mai multe informatii de calitate. Totusi, nici ce-i prea mult, nu-i bun.
Odata creat profilul pe Facebook, companiile se dau peste cap sa atraga fani si sa creasca gradul de implicare al acestora, incercand sa posteze cat mai multe informatii de calitate. Totusi, nici ce-i prea mult, nu-i bun.
Retailerii ar trebui sa isi reduca activitatea pe Facebook. Asa suna sfatul unei companii americane care ofera consultanta in domeniul promovarii pe retelele de socializare. Potrivit studiului Buddy Media, brandurile care au avut mai putin de trei postari pe zi, au primit cu 32% mai multe „like”-uri si cu 73% mai multe comentarii decat acelea care au postat regulat pe parcursul unei zile. De unde concluzia ca retailerii ar trebui sa posteze mai putine informatii pe paginile lor, de preferat nu mai mult de patru postari importante pe saptamana. Cu alte cuvinte, chiar si pe Facebook, less is more (mai putin inseamna mai mult).
De asemenea, analiza a mai relevat faptul ca postarile scurte (80 de caractere sau mai putin) cresc cu 66% rata de implicare a fanilor fata de cele lungi. Asta cel putin in cazul companiilor de retail. In acest sens, Buddy Media considera ca informatiile interesante ar putea prea bine sa fie postate sub forma de link, imagini sau clipuri video. Cu cat postarile sunt mai simple, cu atat rata angajamentului creste, dupa cum rezulta din datele studiului (post-urile care contineau doar o fotografie sau cateva cuvinte au beneficiat de o rata de angajament cu 94% mai mare fata de medie).
Un alt aspect interesant este cel privind momentul din saptamana cand postarile au cel mai mare impact. Astfel, datele arata ca miercurea este cea mai favorabila dintre zilele saptamanii, cu o rata de angajament mai mare cu 8% fata de restul.
Pentru realizarea studiului, Buddy Media a urmarit activitatea pe Facebook a 100 dintre cele mai mari branduri de retail din lume pe o perioada de 6 luni, din ianuarie pana la sfarsitul lunii iunie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.