Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Impactul reclamelor asupra utilizatorilor de smartphone este mai mare in timp ce fac cumparaturi
Tags: smartphone, studiu, cumparaturi prin smartphone
Demult, telefonul mobil nu putea face mai mult decat sa faciliteze niste conversatii de la distanta. Acum, s-a "desteptat" intr-atat incat stie o groaza de lucruri: sa comunice in diverse forme, sa caute diverse lucruri, sa te poarte prin diverse magazine virtuale. Si pentru ca stie atatea, lumea il indrageste si-i daruieste o buna parte din timpul sau.
Demult, telefonul mobil nu putea face mai mult decat sa faciliteze niste conversatii de la distanta. Acum, s-a "desteptat" intr-atat incat stie o groaza de lucruri: sa comunice in diverse forme, sa caute diverse lucruri, sa te poarte prin diverse magazine virtuale. Si pentru ca stie atatea, lumea il indrageste si-i daruieste o buna parte din timpul sau.
Potrivit unui studiu realizat de compania Ipsos si citat de emarkter.com, cei care detin un smartphone petrec cea mai mare parte a timpului lor (38%) conectati fie prin voce, fie prin SMS, IM, email sau social media. De asemenea, ceva mai putin de jumatate din acest timp ei sunt in cautarea divertismentului si o parte relativ redusa (7%) si-o petrec facand cumparaturi.
Pentru marketeri insa, acest ultim aspect (cumparaturile mijlocite de telefoanele inteligente) este foarte important, mai ales in ceea ce priveste posibilitatile de promovare. Studiul arata faptul ca posesorii de smartphone din SUA isi amintesc si interactioneaza cu reclamele aparute in timp ce fac cumparaturi prin telefon. Aproape doua treimi dintre acestia au vazut o reclama in timp ce faceau cumparaturi, iar mai bine de jumatate au dat click pe aceasta pentru a afla mai multe. Asta inseamna ca oamenii reactioneaza mai bine la o reclama atunci cand fac cumparaturi prin intermediul telefoanelor inteligente.
Mai exact, cifrele arata cam asa: utilizatori care isi amintesc si reactioneaza la o reclama atunci cand fac cumparaturi (65% si 35%); utilizatori care isi amintesc si reactioneaza la o reclama atunci cand se informeaza (59% si 26%); utilizatori care isi amintesc si reactioneaza la o reclama atunci cand se distreaza (55% si 23%); utilizatori care isi amintesc si reactioneaza la o reclama atunci cand se folosesc de internet pentru a cauta ceva (51% si 24%); utilizatori care isi amintesc si reactioneaza la o reclama atunci cand navigheaza pe internet (47% si 28%).
Majoritatea acestor reclame sunt vazute de catre public prin intermediul unui browser mai degraba decat prin intermediul unei aplicatii specifice. Asta pentru ca posesorii de smartphone obisnuiesc sa faca cumparaturi utilizand un browser. De altfel, pentru multe dintre activitatile realizate prin telefon, acestia folosesc un browser: cumparaturi (73%), cautare (63%), divertisment (60%).
Se estimeaza ca anul acesta se vor cheltui 1,1 milioane de dolari pe reclamele destinate utilizatorilor de telefoane inteligente.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.