Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STUDIU: Investitiile in publicitatea online vor creste

Tags: studiu rentrop&straton, investitii in publicitate online, buget publicitate online, companii romania

Dupa o perioada nu tocmai favorabila, publicitatea online da semne de revigorare pe piata din Romania. Datele unui studiu realizat de Rentrop & Straton arata ca peste 40% dintre companii intentioneaza sa-si mareasca bugetele dedicate publicitatii online.
Cei mai multi manageri din companiile mici si medii (74,4%) aloca bugete in valoare de pana la 5.000 euro/ an pentru publicitatea online, din care 41,1% se regasesc cu un buget mai mic de 1.500 euro/ an, se arata in studiul "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companii", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton.

Analiza comparativa cu anii precedenti a relevat faptul ca exista un trend pozitiv al investitiilor in publicitatea online: 65,7% din companii au investit la fel sau chiar mai mult pentru acest tip de servicii in anul 2011, comparativ cu 2010.

„O posibila explicatie a acestei tendinte este reorientarea companiilor spre modalitati de promovare si publicitate mai putin costisitoare, asa cum sunt cele din mediul online, astfel incat actiunea de a investi si de a mentine un anumit buget apare ca o posibila strategie pe termen scurt sau mediu de reducere a cheltuielilor cu publicitatea si promovarea, comparativ cu costurile pe care le presupun mediile de publicitate traditionale”, spun realizatorii studiului.

In acest an, 42,4% din companii intentioneaza sa investeasca mai mult in serviciile de publicitate online, iar 37,8% preconizeaza sa investeasca la fel, volumul investitiilor in aceste servicii avand astfel o directie ascendenta. Doar 11,8% din participantii la studiu prevad o investitie mai mica in publicitatea online si doar 8% au notat ca nu isi doresc deloc sa mai investeasca in publicitatea online pentru anul 2012.

Studiul "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companii" a fost realizat pe un esantion de 944 manageri, in perioada 17 decembrie 2011 - 10 ianuarie 2012, de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.

Cercetarea a avut ca populatie tinta managerii care activeaza in IMM-uri, implicati la nivel decizional in privinta utilizarii serviciilor de publicitate online.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016