Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu NIELSEN: Oamenii nu se mai uita la TV ca pe vremuri
Tags: nielsen, tv, continut video, date vizionare tv, online
Cu peste sase decenii de existenta, televiziunea este principalul canal de comunicare si prima optiune a publicitarilor atunci cand vine vorba despre promovare. Si totusi suprematia sa parca incepe sa se clatine.
Cu peste sase decenii de existenta, televiziunea este principalul canal de comunicare si prima optiune a publicitarilor atunci cand vine vorba despre promovare. Si totusi suprematia sa parca incepe sa se clatine.
Potrivit datelor, vizionarea continutului video pe computer a devenit la fel de comuna ca vizionarea pe televizor, cel putin printre consumatorii online. 84% dintre respondenti au spus ca vizioneaza imagini video pe computer cel putin o data pe luna si 83% pe TV. In 2010, in schimb, erau mai multi cei care vizionau un astfel de continut la TV (90%) decat pe computer (86%). Ba mai mult, 17% dintre cele 28.000 de persoane chestionate au declarat ca nu se uita niciodata la televizor.
Aceste cifre arata o scadere a interesului pentru un mediu de comunicare cu traditie mai ales in tarile industrializate, unde accesul la TV face parte din pachetul de utilitati indispensabile, la fel ca electricitatea si apa.
In vreme ce televizoarele si computere sunt inca cele mai populare device-uri pentru a vizualiza continut video, utilizarea si cresterea importantei online-ului si a tehnologiei mobile are un impact foarte puternic. 74% dintre respondenti au declarat ca acceseaza continut video prin intermediul internetului (indiferent de device), in crestere cu 4 procente fata de 2010. De asemenea, 56% spun ca acceseaza imagini video cu ajutorul telefonului mobil cel putin o data pe luna, iar 28% cel putin o data pe zi.
„Comunicarea pe mobil a revolutionat modul in care oamenii interactioneaza cu continutul digital, dar si unii cu altii. Odata cu cresterea accesului la telefoane inteligente, consumul de continut video pe mobil a crescut mai ales in cazul tarilor emergente unde din ce in ce mai multi consumatori opteaza pentru accesarea internetului de pe smartphoneuri”, spun cei de la Nielsen.
Studiul „Global Survey of Multi-Screen Media Usage” a fost realizat in perioada august-septembrie 2011 pe un esantion de 28.000 de persoane din 56 de tari din Europa, Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.