Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Reclamele mobile sunt mai eficiente decat cele desktop
Tags: reclame mobile, facebook, reclame desktop, studiu, eficienta reclame facebook
Daca aveati dubii in legatura cu viitorul publicitatii pe mobil, un studiu in materie este in masura sa vi le spulbere. Pe masura ce dispozitivele mobile de ultima generatie devin tot mai accesibile si raspandite, reclamele dedicate lor nu doar se inmultesc, ci sunt mai eficiente.
Daca aveati dubii in legatura cu viitorul publicitatii pe mobil, un studiu in materie este in masura sa vi le spulbere. Pe masura ce dispozitivele mobile de ultima generatie devin tot mai accesibile si raspandite, reclamele dedicate lor nu doar se inmultesc, ci sunt mai eficiente.
La inceputul acestei luni, Facebook a inceput sa vanda pentru prima data advertiserilor reclame de tip Sponsored Stories pentru terminale mobile. Sponsored Stories sunt acele mesaje platite de companii pentru a fi puse in evidenta intr-un mod aparte in fluxul de stiri al fanilor si al prietenilor lor.
Potrivit studiului, reclamele care apar in fluxul de stiri de pe mobil beneficiaza de mai multe click-uri si mai multe like-uri decat cele care apar in fuxul de stiri de pe desktop-uri. De asemenea, se pare ca si alte tipuri de reclame, precum cele display si search, se bucura de un CTR (click-through rates) mai mare.
In cazul reclamelor pe mobil, rata CTR se ridica la 0,79%, in vreme ce in cazul celor pe computer rata este de 0,32%. Datorita acestor rate CTR semnificativ mai mari, Facebook a castigat de doua ori mai multi bani de pe urma reclamelor pe mobil. Datele arata ca acestea ii aduc companiei in jur de 7,5 dolari la mia de vizualizari, iar cele desktop doar 2,98 dolari.
In plus, numarul de like-uri la 1.000 de vizualizari este din nou mai ridicat in cazul reclamelor pe mobil: 0,62% comparativ cu 0,21% in cazul reclamelor desktop.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.