Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Smartphone-ul, cea mai noua reduta a publicitarilor
Tags: smartphone, studiu, publicitate, cumparaturi online
Telefoanele mobile si-au depasit demult conditia. Au fost inzestrate cu o asemenea inteligenta incat rolul lor a trecut dincolo de comunicarea clasica. Iar aceasta inteligenta a devenit atractiva nu doar pentru utilizatorii lor, ci si pentru advertiseri.
Telefoanele mobile si-au depasit demult conditia. Au fost inzestrate cu o asemenea inteligenta incat rolul lor a trecut dincolo de comunicarea clasica. Iar aceasta inteligenta a devenit atractiva nu doar pentru utilizatorii lor, ci si pentru advertiseri.
31% dintre persoanele care fac cumparaturi online detin un telefon inteligent, se arata in raportul CEE Telco Industry Report 2011, un studiu international derulat de GfK in 15 tari din Europa Centrala si de Est.
Astfel, nu este de mirare ca detinatorii de telefoane inteligente reprezinta un target tot mai atractiv pentru industria publicitatii, intrucat probabilitatea de a-i atinge prin publicitatea online este considerabil mai mare in comparatie cu detinatorii de telefoane clasice.
Datele arata ca 14% dintre detinatorii de telefoane mobile din Europa Centrala si de Est se afla in posesia un smartphone. Cea mai mare incidenta a detinatorilor de smartphone este intalnita in Slovenia, Turcia si Lituania, in timp ce in tari precum Slovacia, Ucraina si Romania procentul este inca modest.
Studiul mai releva faptul ca detinatorii de smartphone sunt mai activi in accesarea internetului de pe telefonul mobil si prezinta un interes mai mare fata de serviciile online, cum ar fi cumparaturile sau internet banking. Totodata, 75% dintre detinatorii de smartphone din regiunea Europei Centrale si de Est acceseaza retelele sociale pentru a comunica cu alte persoane.
In general, mai putin de 20% dintre utilizatorii de internet din aceasta regiune a Europei fac cumparaturi online. In Cehia, unde achizitiile online sunt cele mai populare comparativ cu restul regiunii, 54% din populatia online cauta chilipiruri. Slovacia si Slovenia sunt de asemenea lideri in regiune in aceasta privinta, in vreme ce in Romania putin peste 37% dintre internauti fac cumparaturi online.
Studiul a fost derulat in perioada mai – iulie 2011 pe un esantion de 15.000 de respondenti din 15 tari ale Europei Centrale si de Est.
Studiul a fost derulat in perioada mai – iulie 2011 pe un esantion de 15.000 de respondenti din 15 tari ale Europei Centrale si de Est.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.