Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Universul social media este in continua expansiune
Tags: social media, facebook, retele sociale, google+
Platformele social media se dezvolta in continuu, acestea fiind foarte aproape sa ajunga forma dominanta de continut online, conform unui studiu recent ComScore relatat de Mashable.com.
Platformele social media se dezvolta in continuu, acestea fiind foarte aproape sa ajunga forma dominanta de continut online, conform unui studiu recent ComScore relatat de Mashable.com.
Locul doi in categoria celor mai influente retele de socializare este ocupat de Twitter, care in luna decembrie a anului trecut a atras 37,5 milioane de vizitatori unici. Twitter se luptase cu LinkedIn tot anul pentru ocuparea acestui loc doi, insa pana la sfarsitul lui 2011, a reusit sa depaseasca semnificativ site-ul profesional de business si cariera, care a inregistrat doar 33,5 milioane de vizitatori.
Nou-venitii, Google+, Tumblr si Pinterest, au captat atentia tot mai multor internauti, Google+ atingand cifra de 20,7 milioane de vizitatori americani in decembrie, in timp ce Tumblr inregistra 18,8 milioane. Cea mai impresionanta crestere a fost inregistrata de Pinterest, un site ce a atras peste 8 milioane de vizitatori, preponderent femei.
Facebook, care este liderul in categoria retelelor sociale, a inregistrat o crestere semnificativa (32%) in ceea ce priveste timpul petrecut de utilizatori pe site – peste 7 ore/vizitator in luna decembrie.
In ceea ce priveste activitatea video, YouTube detine jumatate din piata, multe din canalele sale inregistrand o fidelizare semnificativa a clientilor.
Alte tendinte includ inflorirea comertului online, dar si descresterea numarului de utilizatori ai IM (Instant Messaging), cu 40% anul trecut, sau a site-urilor de recrutare, cu 21%.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Iata ce ti-a mai pregatit Facebook
Evenimentele de promovare: Cum si de ce sa mergem pe mana internetului
4 sugestii privind optimizarea CV-ului cu ajutorul social media
Strategia folosita de Ikea Norvegia pentru a-si creste vanzarile
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni