Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top 10 consumatori de publicitate in 2011, in Romania
Tags: publicitate, investitii, romania, mobile communication
Cel mai important cheltuitor in publicitate din Romania este, in continuare, telefonia mobila: investitii in comunicare in media de 42 milioane de euro in 2011 (grafic, Mobile Communications), conform studiului Media Fact Book 2012 elaborat de agentia Initiative, citat de adplayers.ro.
Cel mai important cheltuitor in publicitate din Romania este, in continuare, telefonia mobila: investitii in comunicare in media de 42 milioane de euro in 2011 (grafic, Mobile Communications), conform studiului Media Fact Book 2012 elaborat de agentia Initiative, citat de adplayers.ro.
Pe locul doi ii gasim pe investitorii in comunicarea de Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii, cu 40 de milioane de euro, in crestere cu 10% fata de anul precedent.
Tot in 2011, in crestere cu 20% comparativ cu 2010, Produsele si Serviciile Medicale au adus 25 de milioane de euro in media, ocupand locul trei in topul celor mai mari cheltuitori de publicitate. Firmele care au fost cele mai active in acest domeniu sunt Bayer, Zenith Pharmaceuticals si Catena.
In ceea ce priveste consumul media, au infulecat destul, cate 15 milioane de euro fiecare, Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile.
Industria Automobilelor si a vehiculelor 4x4 nu a investit la fel de mult in publicitate, aceasta diminuandu-si input-ul fata de 2010, pana la 10 milioane de euro. Doar 8 milioane de euro au fost bagati pe piata de advertising de Produsele Lactate, la fel ca Produsele de Ingrijire a Gospodariei.
P&G, Orange, L’Oreal si Nestle, Cosmote, Vodafone, Unilever si Reckitt-Benckiser se estimeaza ca au fost cei mai importanti investitori in publicitate.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.