Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top green: Cele mai ecologice branduri
Tags: top, branduri ecologice, interbrand, best global green brands report, toyota, ecologic
Interbrand a dat publicitatii a doua editie a Best Global Green Brands Report, un top al companiilor cu cele mai multe campanii si realizari ecologice. Topul include 50 de branduri internationale din tari precum SUA, Olanda, Japonia, Coreea de Sud, Suedia, Elvetia, Spania, Germania, Marea Britanie, Franta si Finlanda.
Interbrand a dat publicitatii a doua editie a Best Global Green Brands Report, un top al companiilor cu cele mai multe campanii si realizari ecologice. Topul include 50 de branduri internationale din tari precum SUA, Olanda, Japonia, Coreea de Sud, Suedia, Elvetia, Spania, Germania, Marea Britanie, Franta si Finlanda.
Indicatorul reprezinta practic diferenta dintre scorul acordat pentru performanta brandului si perceptia sa. Cand acesta este pozitiv, inseamana ca performanta brandului in ceea ce priveste activitatea ecologica este mai mare decat cred consumatorii, iar atunci cand este negativ inseamna ca perceptia consumatorilor in legatura cu performanta brandului este exagerata comparativ cu realitatea.
Toyota, brand care anul trecut s-a situat pe prima pozitie a clasamentului, ramane in top si anul acesta, cu un indice gap de -2.56. Pozitia sa se datoreaza in mare masura succesului modelului Prius, care a devenit pentru publicul larg sinonim cu termenul „hibrid”.
Pe urmatoarele pozitii se situeaza in ordine Johnson & Johnson, Honda, Volkswagen si Hewlett-Packard, majoritatea dintre acestea reusind sa urce cateva pozitii fata de anul precedent.
McDonald’s, situat tocmai pe locul 45, inregistreaza cel mai scazut indice gap, respectiv -16.5, urmata de Microsoft (locul 33, indice gap 11.47) si IKEA (locul 39, -10.38 ), ceea ce inseamna ca strategiile lor nu sunt atat de stralucite si eficiente precum sunt percepute de catre consumatori. In schimb, Nokia, brand situat pe pozitia 20, are cel mai mare indice gap 18.49, gratie numeroselor sale actiuni ecologice.
„Sustenabilitatea s-a dovedit a fi un aspect strategic si foarte profitabil pentru companii si un catalizator pentru branduri. Este insa crucial ca perceptia consumatorilor asupra brandurilor sa fie apropiata de performantele sale in materie de actiuni ecologice, altfel eforturile lor vor fi zadarnice”, spun realizatorii studiului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.