Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Trenduri in Marketingul digital in 2014
de Ana Tudor |
Tags: digital marketing forum, trenduri in marketing, strategii marketing
Peisajul mediului digital s-a dezvoltat in 2013, iar trendul continua in acelasi ritm accelerat si in 2014, promit expertii in marketing.
Peisajul mediului digital s-a dezvoltat in 2013, iar trendul continua in acelasi ritm accelerat si in 2014, promit expertii in marketing.
Digital Marketing Forum, din cadrul New Ideas Track, pe 26 februarie, unde specialistii iti vor prezenta o noua viziune despre transformarile prin care va trece marketingul online in acest an.
Evenimentul este format din doua conferinte si trei seminarii despre noile idei si instrumente de masurare a eficientei campaniilor online, tactici pentru construirea unei strategii de marketing digital si analize avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.
Strategia de marketing digital este nelipsita din campaniile de promovare, asadar, vorbitorii vor prezenta platformele de comunicare online care ajuta brandurile sa obtina rezultatele dorite si sa creasca vanzarile. De asemenea, participantii vor afla cum se pot imbina eficient canalele de social media, blogurile si alte canale digitale care creeaza experiente relevante si memorabile pentru consumator.
In plus, comunicarea online si posibilitatile de promovare se schimba frecvent, de aceea este important pentru specialistii in marketing sa fie mereu la curent cu oportunitatile pe care le ofera mediul digital. In acesta sesiune participantii vor afla care sunt cele mai noi metode de promovare online, cum functioneaza aceastea si ce rezultate se pot obtine. Specialistii invitati vor prezenta cele mai bune idei si tool-uri de marketing digital pentru realizarea strategiilor in 2014.
Specialistii invitati vor prezenta strategiile si rezultatele celor mai bune campanii locale si internationale, care s-au bazat pe idei inovatoare. Participantii la acest seminar vor afla totul despre despre modul de alegere al canalelor digitale, stabilirea mesajelor si crearea tacticilor inovatoare ce genereaza succesul.
Pentru a realiza campanii de marketing eficiente, specialistii din industrie trebuie sa tina cont de schimbarile aparute in obiceiurile clientilor si de transformarile prin care trece mediul online. Acest workshop nu iti va oferi doar o explicatie despre concepte si metode, ci vei avea parte de exercitii practice in care vei aplica cele mai eficiente metode de realizarea a strategiilor de marketing si de optimizare a bugetului.
Invitati: Victor Knaap - Founder and CEO / MediaMonks; Remco van der Beek - Digital Marketing Consultant , Trainer, Speaker; Ilyan - Creative Director, Ilyan.com; Alexander Bogdanov - CEO, AGIMA (Rusia); Cristi Ursea - Digital Enthusiast, Spoon Media; Claudia Chirilescu - Director General, Spoon Media; Raluca KISESCU - Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova; Marius Pahomi - CEO, Conversion; Alexandru Cernatescu - CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency; Daniel Secareanu - Head of P&G Digital, MediaCom; Andrei Georgescu - Managing Partner White Image; Dragos Ilinca - VP Marketing & Cofounder, uberVU si multi altii.
Pentru a participa la conferinta anului in marketingul digital, trebuie sa va inregistrati aici.
Pentru a descoperi cum sa iti duci brandul la nivelul urmator, poti participa la Evenimentul este format din doua conferinte si trei seminarii despre noile idei si instrumente de masurare a eficientei campaniilor online, tactici pentru construirea unei strategii de marketing digital si analize avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.
Strategia de marketing digital este nelipsita din campaniile de promovare, asadar, vorbitorii vor prezenta platformele de comunicare online care ajuta brandurile sa obtina rezultatele dorite si sa creasca vanzarile. De asemenea, participantii vor afla cum se pot imbina eficient canalele de social media, blogurile si alte canale digitale care creeaza experiente relevante si memorabile pentru consumator.
In plus, comunicarea online si posibilitatile de promovare se schimba frecvent, de aceea este important pentru specialistii in marketing sa fie mereu la curent cu oportunitatile pe care le ofera mediul digital. In acesta sesiune participantii vor afla care sunt cele mai noi metode de promovare online, cum functioneaza aceastea si ce rezultate se pot obtine. Specialistii invitati vor prezenta cele mai bune idei si tool-uri de marketing digital pentru realizarea strategiilor in 2014.
Specialistii invitati vor prezenta strategiile si rezultatele celor mai bune campanii locale si internationale, care s-au bazat pe idei inovatoare. Participantii la acest seminar vor afla totul despre despre modul de alegere al canalelor digitale, stabilirea mesajelor si crearea tacticilor inovatoare ce genereaza succesul.
Pentru a realiza campanii de marketing eficiente, specialistii din industrie trebuie sa tina cont de schimbarile aparute in obiceiurile clientilor si de transformarile prin care trece mediul online. Acest workshop nu iti va oferi doar o explicatie despre concepte si metode, ci vei avea parte de exercitii practice in care vei aplica cele mai eficiente metode de realizarea a strategiilor de marketing si de optimizare a bugetului.
Invitati: Victor Knaap - Founder and CEO / MediaMonks; Remco van der Beek - Digital Marketing Consultant , Trainer, Speaker; Ilyan - Creative Director, Ilyan.com; Alexander Bogdanov - CEO, AGIMA (Rusia); Cristi Ursea - Digital Enthusiast, Spoon Media; Claudia Chirilescu - Director General, Spoon Media; Raluca KISESCU - Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova; Marius Pahomi - CEO, Conversion; Alexandru Cernatescu - CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency; Daniel Secareanu - Head of P&G Digital, MediaCom; Andrei Georgescu - Managing Partner White Image; Dragos Ilinca - VP Marketing & Cofounder, uberVU si multi altii.
Pentru a participa la conferinta anului in marketingul digital, trebuie sa va inregistrati aici.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.