Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trusted Brands 2012: In ce branduri au incredere romanii

Tags: trusted brands 2012, reader's digest, branduri de incredere, pro tv, danone, europa fm

Mancam Danone si Cris-Tim, bem Borsec si Jacobs, ne spalam cu Dove si Colgate, citim Adevarul, ascultam Europa FM, ne uitam la ProTV si ne facem cumparaturile din Kaufland. Cam asa arata o lume a brandurilor in care romanii au incredere, potrivit analizei Trusted Brands 2012.
Analiza realizata de Reader's Digest pentru a identifica marcile in care europenii au cea mai mare incredere, s-a desfasurat simultan in 15 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de produse comune celor 15 tari si un numar de maximum 18 categorii locale ce puteau fi introduse de fiecare stat.

Evaluarea marcilor a fost facuta de fiecare respondent in functie de calitate, valoare excelenta, imagine puternica, intelegerea nevoilor clientilor si responsabilitatea sociala a acestora. Respondentii nu au primit insa variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere.

Pentru categoriile comune celor 15 tari, brandurile castigatoare incluse in Trusted Brands 2012 sunt:

-- Automobile: Dacia
– Electrocasnice: Philips
– Computere personale: Dell
– Telefonie mobila: Nokia
– Operatori telefonie mobila: Orange
– Camere foto: Sony
– Agentii de turism: Paralela 45
– Banci: BCR
– Carduri de credit: Visa
– Companii de asigurari: Astra Asigurari
– Furnizori servicii internet: RCS & RDS
– Benzinarii: Petrom
– Vitamine: Eurovita
– Remedii impotriva racelii si gripei: Nurofen
– Analgezice: Algocalmin
– Produse de ingrijire a parului: Head & Shoulder's si Nivea
– Produse de ingrijire a pielii: Nivea
– Produse cosmetice: Nivea
– Detergenti: Ariel
– Cereale pentru micul dejun: Nestle

De remarcat ca unele branduri ocupa prima pozitie in topul increderii pentru al patrulea an consecutiv. Este vorba de Nestle, Ariel, Nivea, Head & Shoulders, Eurovita, Algocalmin, Nurofen, Petrom, Visa, Nokia, RCS & RDS si Philips.

La categoriile locale,  marcile castigatoare sunt:

– Produse de panificatie: Vel Pitar
- Produse lactate: Danone
– Produse din carne: Cris-Tim
– Ulei de gatit: Untdelemn de la Bunica
– Condimente: Fuchs
– Ape minerale: Borsec
– Hrana pentru animale: Pedigree
– Clinici private: Medlife
– Cafea: Jacobs
– Pasta de dinti: Colgate
– Retailer imbracaminte: Zara
– Retailer electrocasnice: Domo
– Sapun: Dove
- Deodorant: Nivea
– Centre comerciale: Kaufland
– Cotidiene: Adevarul
– Statii radio: Europa FM
– Posturi TV: Pro TV

"Consumatorii romani au aratat ca, mai mult decat in celelalte tari europene, un rol important in alegerea lor il joaca si publicitatea. Cifrele vorbesc de la sine: 29% dintre romani au incredere in mesajele publicitare, fata de 13%, media europeana. Spre comparatie, in Rusia numai 2% dintre respondenti spun ca au incredere in publicitate, in timp ce in Germania sunt doar 8%", spune Florin Petrescu, country manager Reader's Digest Romania.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016