Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un iaurt grecesc castiga Olimpiada reclamelor online

Tags: reclame, olimpiada, jo 2012, mcdonald's

Conform companiei care masoara performanta brandurilor in functie de partajarea pe social media, AddThis, campania Campionii Chobani castiga cursa celor ami eficiente campanii in randul partenerilor oficiali ai JO 2012, scrie Business Insider.
In timpul a trei zile (19 iulie – 22 iulie) AddThis a monitorizat mentiunile pe retelele de socializare, articolele si fanii pe Twitter si a stabilit ca iaurtul grecesc are un reach fantastic. Campania Chobani o are ca protagonista pe jucatoarea de softball Jennie Finch.

In top cinci intra United Airlines, Visa, Omega si McDonald's. Conform AddThis, care spune ca monitorizeaza peste 14 milioane de site-uri si 1,3 miliarde de utilizatori, McDonald's se descurca excelent pe Twitter.
 


Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016