Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Unde se vorbeste cel mai mult despre branduri in mediul online?
Tags: brand, social media, cel mai utilizat canal social media, studiu, corporatii, top fortune global 100
Daca v-ati gandit instantaneu la Facebook, ei bine, ati gresit. Doar pe jumatate insa, caci locul online in care se vorbeste cel mai mult despre branduri este tot din zona social media.
Daca v-ati gandit instantaneu la Facebook, ei bine, ati gresit. Doar pe jumatate insa, caci locul online in care se vorbeste cel mai mult despre branduri este tot din zona social media.
Vreme de o luna de zile, fiecare dintre cele 100 de companii incluse in topul Fortune Global a fost mentionata pe Twitter de 55.970 ori. Forumurile online si blogurile au oferit si ele oportunitati de social engagement insa la cote mult mai scazute, generand in medie 19.739 de mentiuni si respectiv 19.610 pe parcursul unei luni.
De asemenea, se pare ca Twitter este si cea mai populara platforma social media printre companiile incluse in topul Fortune Global 100 - 87% dintre companii utilizeaza site-ul de microblogging.
Cea mai mare crestere in ceea ce priveste adoptia social media de catre corporatii ii revine celebrului YouTube. Chiar si asa insa, Twitter ramane cel mai utilizat canal social media de catre marile companii:
- 87% dintre companii au cel putin un cont de Twitter (in crestere de la 77% in 2011);
- 79% utilizeaza YouTube (in crestere de la 57% in 2011);
- 74% utilizeaza Facebook (in crestere de la 61% in 2011).
In ceea ce priveste numarul de followeri pe care il au corporatiile pe Twitter, acesta s-a triplat comparativ cu anul trecut, de la 5.076 per companie in 2011 la 14.709 in 2012.
Studiul mai releva faptul ca utilizarea mai multor platforme social media este de asemenea in crestere. Marile companii au in medie 10.1 conturi de Twitter, 10.4 pagini de Facebook, 8.1 canale pe YouTune, 2.6 paginii pe Google+ si 2.0 conturi de Pinterest.
Studiul a fost realizat in februarie 2012 pe un esantion format din 29 de companii americane, 45 europene, 23 din zona Asia-Pacific si 3 din America Latina.
Topul Fortune Global 100 include companii precum: Wolkswagen, ArcelorMittal, Vodafone, Peugeot, Toyota, GE, ING, Allianz, E.ON, Carrefour, HP, Gazprom, Citigroup, Nestle, Panasonic, Enel, Lukoil, Ford, Sony, P&G, Honda, Walmarkt, Deutsche Telekom.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.