Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vedete si branduri: Cat de benefice sunt asocierile dintre cele doua
Tags: branduri, vedete, asociere branduri si vedete, asociere imagine, studiu
Numeroase branduri isi leaga numele de diverse vedete in speranta ca celebritatea si succesul acestora li se vor transfera automat si lor. Totusi, s-ar parea ca investitia in astfel de asocieri este destul de riscanta si ca nu merita intotdeauna uriasele sume platite.
Numeroase branduri isi leaga numele de diverse vedete in speranta ca celebritatea si succesul acestora li se vor transfera automat si lor. Totusi, s-ar parea ca investitia in astfel de asocieri este destul de riscanta si ca nu merita intotdeauna uriasele sume platite.
Participantii la studiu au fost rugati mai intai sa citeasca cateva stiri privind vedetele, printre ele fiind si una legata de catareata Jessica Simpson si un brand a carui imagine este aceasta. Opiniile au fost deopotriva pozitive si negative in privinta vedetei americane, insa atunci cand participantilor li s-a solicitat parerea in legatura cu brandul pe care Jessica Simpson il reprezenta, s-a constatat ca asocierile negative s-au transferat rapid de la vedeta catre brand in special atunci cand cele doua nu se potriveau (imaginea cantaretei fusese asociata cu o marca de cutite de buzunar).
„Sfatul meu catre toti marketerii este sa fie precauti, intrucat celebritatile, ca de altfel oricare dintre noi, au aspecte pozitive si negative ale personalitatii, insa cele negative se transfera cu foarte mare usurinta brandurilor”, spune unul dintre realizatorii studiului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.